// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۷

جدول فروش انگلستان: صدرنشینی بازسازی بازی NieR: Replicant

در جریان هفته منتهی به چهارم اردیبهشت ماه، بازسازی بازی NieR: Replicant توانسته است صدر جدول چارت فروش انگلستان را از آن خود کند.

در هفته گذشته بود و جدول فروش هفتگی انگلستان بود که بازی FIFA 21 توانست صدر جدول را از آن خود کند. این در حالی است که با عرضه بازی NieR: Automata شاهد یک صدرنشین جدید هستیم.

در هفته منتهی به چهارم اردیبهشت ماه (۲۴ آوریل) بازی NieR: Replicant صدر جدول را از آن خود کرده است. همچنین بازی FIFA 21 در رتبه دوم و بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury هم در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند. در ادامه، بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Mario Kart 8 Deluxe هم رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی بریتانیا، نسخه نینتندو سوییچ Minecraft در رتبه ششم و بازی Grand Theft Auto V در رتبه هفتم قرار گرفته است. در انتهای جدول هم بازی Football Manager 2021 و همچنین Ring Fit Adventure و Cyberpunk 2077 در رتبه‌های هشتم، نهم و دهم قرار گرفته‌اند. در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در زومجی تماشا و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-NieR: Replicantهفته اول انتشار
۲۱FIFA 21-
۳۳Super Mario 3D World + Bowser's Fury-
۴۲Animal Crossing: New Horizons-
۵۴Mario Kart 8 Deluxe-
۶۵نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۷۶Grand Theft Auto V-
۸۱۰Football Manager 2021-
۹۱۲ Ring Fit Adventureبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۹Cyberpunk 2077-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده