// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۹

نمایش گیم‌ پلی نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 در ویدیو جدید

سازندگان نسخه‌ی VR بازی Resident Evil 4 به‌تازگی در رویداد گیمینگ Oculus تصاویر بیشتری از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته و اطلاعات جدیدی از آن به اشتراک گذاشته‌اند.

جدیدترین نسخه‌ از مجموعه‌ی ترسناک رزیدنت ایول یعنی Resident Evil Village قرار است تا تقریبا دو هفته دیگر منتشر شود و طرفداران این سری مشتاقانه منتظر تجربه‌ی آن هستند. بااین‌حال، ویلج تنها نسخه‌ی رزیدنت ایول نیست که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی قدیمی و محبوب Resident Evil 4 در سال جاری میلادی برای دستگاه Oculus Quest 2 منتشر خواهد شد. نسخه‌ی VR رزیدنت ایول 4 در انحصار Oculus Quest 2 خواهد بود و این‌طور که از صحبت‌های سازندگان و تصاویر گیم‌پلی آن برمی‌آید، قرار نیست صرفا یک پورت ساده‌ برای پلتفرم واقعیت مجازی باشد.

در جدیدترین رویداد گیمینگ Oculus که به‌تازگی برگزار شده، سازندگان علاوه‌بر نمایش گیم‌پلی Resident Evil 4 VR، اطلاعاتی را نیز درباره‌ی بازی با طرفداران به اشتراک گذاشتند. یکی از مشهودترین تغییرات نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی آن که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد، زاویه‌ی دید اول‌شخص است. بااین‌حال، سازندگان تنها به تغییر زاویه‌ی دید بسنده نکرده و برای سازگاری هرچه بیشتر رزیدنت ایول 4 با پلتفرم VR، در منوها و نحوه‌ی تعویض سلاح نیز تغییراتی اعمال کرده‌اند. همچنین بافت‌های نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی بهبود پیدا کرده و گزینه‌های مختلفی برای حرکت در بازی وجود خواهند داشت. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده