// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۱

آپدیت جدید Spiritfarer: اضافه شدن خواهر شخصیت اصلی در قالب روح به بازی

Spiritfarer به‌تازگی آپدیتی دریافت کرده که روحی پروانه‌ای به نام Lily را به بازی اضافه می‌کند. همچنین سازندگان از آمار فروش فوق‌العاده‌ی این بازی پرده برداشته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Thunder Lotus Games، سازنده‌ی Spiritfarer به‌تازگی محتوای جدیدی در قالب آپدیت به بازی اضافه کرده که Lily نام دارد. Spiritfarer قرار است سه آپدیت حاوی محتوای جدید در سال ۲۰۲۱ دریافت کند که آپدیت Lily اولین آن‌ها است. در این آپدیت روحی به نام «لیلی پروانه‌ای» به بازی می‌آید که درواقع خواهر Stella، پروتاگونیست بازی است. علاوه‌بر کاراکتر لیلی، جزئیات و صحنه‌های داستانی جدیدی نیز برای شخصیت استلا به بازی اضافه شده‌اند. همچنین بهبودهایی در بخش‌ کوآپ آفلاین اعمال شده و تعدادی از باگ‌های بازی برطرف شده است.

اگرچه محتوای آپدیت Lily کوچک به‌نظر می‌رسد، ولی بازیکنان را بیشتر با شخصیت استلا و هدف او در بازی آشنا می‌کند. در خبر دیگر راجع‌به Spiritfarer، سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی از زمان عرضه‌اش در اواخر مردادماه سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. نیکولاس گرین، کارگردان خلاق Spiritfarer ضمن اعلام این خبر در وب‌سایت رسمی استودیو گفت: «عبور از فروش ۵۰۰ هزار نسخه‌ای بسیار برای ما عالی بود و باعث شد فکر کنیم که این بهترین زمان برای اضافه کردن آپدیت لیلی به بازی است. ما در مراحل نهایی توسعه‌ی آپدیت‌های بزرگ‌تری برای گیم‌پلی بازی هستیم. گوش به زنگ باشید!» برای آپدیت Lily تریلری نیز منتشر شده که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Spiritfarer در حال حاضر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا در دسترس است. آپدیت‌های بعدی بازی قرار است روح‌‌ها، ساختمان‌ها و یک جزیره‌ی جدید را به بازی بیاورد که می‌توان در آن گشت‌و‌گذار کرد. آپدیت دوم بازی برای انتشار در تابستان و آپدیت سوم برای انتشار در پاییز برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده