// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

محتویات متنوع و اسپریت های تازه در آپدیت های جدید Spiritfarer

استودیوی سازنده Spiritfarer قرار است این بازی را با محتویات جدید و رایگان به‌روزرسانی کند.

بازی Spiritfarer یک بازی مستقل از استودیو Thunder Lotus Games است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و در آن شما وظیفه‌ دارید ارواح را به دروازه‌ی ورود به دنیای بعدی برسانید. به‌تازگی سازندگان از برنامه کاری خود برای بازی Spirtfarer رونمایی کرده‌اند که شامل سه به‌روزرسانی رایگان، چهار روح جدید و موارد دیگر می‌شود.

همان‌طور که در وبلاگ Thunder Lotus شرح داده شد، اولین آپدیت از این سه به‌روزرسانی Lily نام دارد و در بهار سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی بهبود کیفیت زندگی، یک سیستم کو اپ بهبودیافته با UI کاملاً جدید و قابلیت ماهیگیری به‌صورت کو اپ را به همراه خواهد داشت. استلا همچنین محتوایات داستانی بیشتری دریافت خواهد کرد.

نقشه بازی سال ۲۰۲۱ بازی spiritfarer

در این بلاگ درباره‌ی استلا بیان شده است:« استلا درحالی‌که بیشتر با کار Spiritfaring آشنا می‌شود، شروع به بازیابی برخی از خاطرات خود می‌کند که به‌صورت شکوفه‌های گل شگفت انگیز بالای اتاق خود نمایان می‌شود. این گلها پروانه‌هایی را در خود جای داده‌اند كه روح جدید ما یعنی لیلی، خواهر کوچک استلا، را تشکیل می‌دهند.»

لیلی که مشخص است روح جدید این به‌روزرسانی محسوب می‌شود، تنها روحی است که در طول شب فعال است. همان‌طور که او در زندگی خواهر بزرگش حضوری درخشان داشته است، در اینجا نیز شب را روشن می‌کند و به شما اجازه می‌دهد حتی وقتی تاریک است با قایق خود حرکت کنید.

به‌روزرسانی بورلی در تابستان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی ساختمان‌های قایقی جدید، آیتم‌های جدید، دستور‌العمل‌ها و بهبود کیفیت زندگی را به بازی اضافه می‌کند. بورلی همسایه قدیمی استلا و روح جدید این آپدیت است. او احساس تنهایی می‌کند و خوشحال است که سرانجام شخصی را پیدا کرده است که درباره‌ی گذشته با او صحبت کند.

یک ایستگاه جدید به نام Archive Room نیز به بازی اضافه خواهد شد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد نوع جدیدی از آیتم به نام Acetate Sheets را بررسی کنند.

به‌روزرسانی نهایی برای سال ۲۰۲۱ Jackie & Daria نام دارد و در پاییز منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی شامل یک جزیره جدید، ساختمان‌های قایقی و منابع تازه و یک رویداد جدید خواهد شد. این جزیره‌ی جدید یک بیمارستان فرسوده و دو روح جدید را در خود جای داده است. دو روح این بیمارستان یک سرایدار پرکار به نام جکی و بیمارشان داریا هستند. استلا خوشحال است که به هر دوی آن‌ها کمک کند.

ارواح جدید spiritfarer

بازی Spiritfarer هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا در دسترس است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده