نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۵

راه ‌یابی دو بازی خاطره انگیز به کالکشن آرکید بلیزارد

بلیزارد از راه‌یابی دو بازی خاطره‌انگیز دیگر به فهرست بازی‌های Blizzard Arcade Collection خبر داد.

با اینکه بلیزارد اینترتینمنت برای توسعه‌ی بازی‌های برجسته و پُرطرفداری نظیر World of Warcraft و Diablo شناخته می‌شود، اما این شرکت پُرآوازه با انتشار بازی Blizzard Arcade Collection در اوایل سال ۲۰۲۱ امکان بازگشت به گذشته و تجربه‌ی تعدادی از بازی‌های جذاب آن دوران را برای بازیکنان فراهم کرد. این کالکشن ارزشمند تنها شامل سه بازی کلاسیک شرکت بلیزارد با نام‌های The Lost Vikings، Blackthorne و Rock N Roll Racing بود، اما حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فهرست بازی‌های آن با راه‌یابی آثار دیگری گسترش یافته است.

طبق اعلام بلیزارد، اخیراً دو بازی قدیمی از این توسعه‌دهنده‌ به Blizzard Arcade Collection اضافه شده است. نخستین بازی Lost Vikings 2 نام دارد که نسخه‌ی اول آن از قبل در این کالکشن وجود داشت. باید توجه داشته باشید که نسخه‌ی SNES این بازی پلتفرمر به کالکشن مورد بحث راه یافته است و نه نسخه‌ی پلی استیشن 1، سگا ساترن و کامپیوتر که بعدها در دسترس بازیکنان قرار گرفتند و توسعه‌ی آن‌ها برعهده بلیزارد نبود. بازی RPM Racing، پیش‌درآمد بازی Rock N Roll Racing نیز به فهرست بازی‌های Blizzard Arcade Collection اضافه شده است.

بازی Blizzard Arcade Collection درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است و بازیکنان می‌توانند با تجربه‌ی آن دوباره خاطرات خوب گذشته را زنده کنند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده