نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

عرضه سه بازی قدیمی و آرکید بلیزارد در یک مجموعه

شرکت بلیزاد طی رویداد بلیزکان اعلام کرد که مجموعه‌ای از بازی‌های قدیمی خود را با نام Blizzard Arcade Collection امروز منتشر می‌کند.

شرکت بلیزارد که در کالیفرنیای آمریکا واقع شده طی سالیان همواره با بازی‌های برجسته‌ای مثل World of Warcraft, Diablo و Starcraft بین هواداران شهرت پیدا کرده است. اما اگر نگاهی به تاریخچه‌ی بلیزارد داشته باشیم متوجه خواهیم شد که حضور این شرکت در صنعت بازی‌سازی به سال‌های دور برمی‌گردد. امسال طی رویداد بلیزکان که به‌صورت آنلاین برگزار شد شرکت بلیزارد اعلام کرد که قرار است امروز سه بازی از بازی‌های آرکید خود را در قالب یک مجموعه دوباره منتشر کند.

طبق اعلامیه‌ی بلیزارد Arcade Collection نسخه‌ی بهبود یافته‌ی سه بازی The Lost Vikings, Blackthorne و Rock N Roll Racing را به‌صورت پورت شده در خود جای می‌دهد. این سه بازی که در قالب یک مجموعه‌ی آرکید امروز عرضه می‌شوند برای بار اول در اوایل دهه ۹۰ میلادی توسط بلیزارد انتشار شده‌اند. این مجموعه شامل موارد دیگری مثل طرح هنری، مصاحبه‌ها و محتوای منتشر نشده هم می‌شود.

همچنین بلیزارد برای اینکه خاطرات خوب گذشته را برای مخاطبان یادآوری کند علاوه بر ریمستر بازی‌ها نسخه‌ی اصلی این سه بازی را در Arcade Collection قرار داده است. نسخه‌ی اصلی بازی‌های موجود در این مجموعه دارای حالتی به‌نام Watch Mode هستند که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا گیم‌پلی بازی را در حالت خودکار قرار دهند و هر وقت که خواستند کنترل را در دست بگیرند.

قرار است Blizzard Arcade Collection امروز روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی Blizzard Arcade Collection چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده