// سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳

قابلیت ها و چندین محتوای دیگر در راه بازی Assassin's Creed Valhalla

امروز آپدیت جدید بازی Assassin's Creed Valhalla عرضه می‌شود و در جریان آن شاهد اضافه شدن مهارت‌های جدیدی به بازی هستیم.

در آبان ماه، بازی Assassin's Creed Valhalla روانه بازار شد و محتویات آن به‌گونه‌ای است که کاربران برای کامل کردن آن‌ها باید ساعت‌ها مشغول تجربه بازی و انجام فعالیت‌های مختلف می‌شدند. این در حالی است که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Assassin's Creed Valhalla در به‌روزرسانی امروز محتویات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در آپدیت 1.1.2 بازی Assassin's Creed Valhalla شاهد اضافه شدن یک حالت جدید به نام The River Raids هستیم. در این حالت بازیکنان با اعضای قبیله خود وارد محیط‌هایی از انگلیس می‌شوند که درگذشته به آن دسترسی نداشته‌اید. ازاین‌رو باید به غارت در این مناطق پرداخته و آیتم‌ها و منابع کسب شده را به قبیله خود برگردانید. 

جدا از حالت ذکر شده، در به‌روزرسانی امروز Assassin's Creed Valhalla شاهد اضافه شدن توانایی و مهارت‌های جدیدی به بازی هستیم که از میان آن‌ها می‌توان‌به Berserker Trap، Shoulder Bash و Assassin Carry اشاره کرد. دراین‌میان بد نیست اشاره‌ای هم به حجم مورد نیاز آپدیت 1.1.2 روی پلتفرم‌های مختلف داشته باشیم. کاربران ایکس باکس سری ایکس | اس پس از انتشار آپدیت ذکر شده باید ۱۹.۵۳ گیگابایت، ایکس باکس وان ۱۵.۲۷ گیگابایت، پلی استیشن 5 باید ۱۱.۱۸ گیگابایت، کامپیوتر ۱۸.۰۴ گیگابایت و در انتها کاربران پلی استیشن 4 هم باید ۱۰.۲۳ گیگابایت را دانلود کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دقیق به‌روزرسانی 1.1.2، می‌توانید به سایت یوبیسافت مراجعه کنید. نسخه نسل هشتمی بازی Assassin's Creed Valhalla توانست از زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

درست زمانی‌که مخاطبان انتظار داشتند که Assassin’s Creed نسل هشتم را با یک نسخه موفق پشت سر بگذارد، همه چیز برعکس شد و Assassin’s Creed: Valhalla آن چیزی نیست که کاربران منتظر آن بودند. داستان‌سرایی بازی جذابیت بالایی دارد و در انتها شاهد یک پایان بندی غافل‌گیر کننده هستیم. ازطرفی روایت داستانی شخصیت‌ها مورد دیگری است که بازیکن را درگیر می‌کند. جدا داستان و همچنین گیم‌پلی که یکی دیگر از بخش‌های مثبت والهالا به حساب می‌آید، این بازی از نظر فنی توده‌ای بزرگ از مشکلات مختلف است. ازاین‌رو تجربه Assassin’s Creed: Valhalla در اکثر اوقات همانند یک عذاب بسیار بزرگ است که اصلا قرار نیست شما را تنها بگذارد و در گوشه و کنار بازی به دفعات بسیار متعددی این مشکلات را مشاهده می‌کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده