// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶

جدول فروش هفتگی انگلستان: خروج Outriders از جمع ۱۰ بازی پرفروش

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۱ فروردین ماه، شاهد صدرنشینی مجدد Animal Crossing: New Horizons هستیم. 

هفته پیش بود که بازی Outriders عرضه و در جدول فروش هفتگی انگلستان توانست جایگاه ششم را از آن خود کند. این در حالی است که در هفته منتهی به ۲۱ فروردین ماه، شاهد خروج این بازی از جمع ۱۰ بازی پرفروش چارت انگلستان هستیم.

در این هفته، Animal Crossing New Horizons مجددا در صدر جدول قرار گرفته و FIFA 21 هم رتبه دوم را از آن خود کرده است. در ادامه، بازی Mario Kart 8 Deluxe و Super Mario 3D World + Bowser's Fury رتبه‌های سوم و چهارم را کسب کرده‌اند. همچنین نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هم پنجم شده است.

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی بریتانیا، بازی Monster Hunter Rise در جایگاه ششم قرار گرفته است. GTA V هم پس از یک هفته غیبت، به جمع ۱۰ بازی پرفروش برگرشته و جایگاه هفتم را از آن خود کرده است. همچنین Call of Duty: Black Ops Cold War هم توانسته است به جایگاه هشتم دست پیدا کند. در انتهای جدول هم Ring Fit Adventure و Assassin's Creed Valhalla به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۲۱ فروردین ماه چارت انگلستان را در زومجی مشاهده و نظرات خود را هم با ما درمیان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Animal Crossing New Horizons-
۲۱FIFA 21-
۳۵Mario Kart 8 Deluxe-
۴۳Super Mario 3D World + Bowser's Fury-
۵۱۰نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۶۴Monster Hunter Rise-
۷۱۲ GTA Vبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۱۱Call of Duty: Black Ops Cold Warبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۷Ring Fit Adventure-
۱۰۹Assassin's Creed Valhalla-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده