// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۶

عقب افتادن تاریخ عرضه بازی Deathloop

بنابر آخرین توییت منتشر شده به نظر می‌آید که باری دیگر بازی Deathloop تأخیر خورده است.

استودیوی بتسدا نزدیک سه سال پیش در نمایشگاه E3 2019 از پروژه جدید خود به نام Deathloop که وظیفه ساخت آن را استودیوی آرکین برعهده داشت، رونمایی کرد. این بازی داستان دو کاراکتری را روایت می‌کند که در یک چرخه زمانی گیر افتاده‌اند. برای رهایی از این چرخه بی‌پایان، شما باید هشت هدف مورد نظر در بازی را پیدا کرده و آن‌ها را از بین ببرد. باتوجه‌به همه گیری ویروس کرونا، تاخیرهای بسیار زیادی در طی این چند هفته و ماه گذشته در روند توسعه‌ی بازی‌های مختلف اتفاق افتاده است. 

بازی Deathloop قرار بود در آخرین روز اردیبهشت برای کنسول پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شود اما کمتر از دو ماه مانده به انتشار این بازی، بتسدا اعلام کرد که عرضه این بازی اکشن و ماجراجویی نزدیک به چهار ماه به تأخیر افتاده است. این بازی که قرار بود در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) منتشر شود هم‌اکنون در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) منتشر خواهد شد.

استودیوی آرکین در پیام خود در ارتباط با تأخیر این بازی بیان می‌‌کند كه تصمیمی که در این ارتباط گرفته شده به این دلیل است که استودیو قصد دارد به كیفیت مشخصی از بازی پایبند بمانند و همچنین دیدگاهی که به بازی دارند را عملی کنند. آن‌ها همچنین می‌خواهند سلامتی و ایمنی تمام اعضای تیم سازنده را حفظ کنند. سازندگان در ادامه می‌گویند این زمان توسعه اضافی به تیم سازنده کمک می‌کند که یک تجربه‌ی سرگرم کننده، خلاقانه و شیک برای بازیکنان ایجاد کنند.

بیانیه تاخیر بازی deathloop

این اولین‌بار نیست که بازی Deathloop تأخیر می‌خورد. این بازی قرار بود در ابتدا‌ی تعطیلات ۲۰۲۰ به‌عنوان بازی زمان عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود اما به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا زمان انتشار آن تأخیر خورد.

بازی Deathloop درکنار پلتفرم پی سی به‌صورت انحصاری زمانی برای پلی استیشن 5 دردسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. دوره انحصار کنسول پلی استیشن یک سال طول خواهد کشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده