// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۵

موفقیت مالی قابل توجه نسخه پی سی بازی دث استرندینگ

شرکت 505Games در مقام ناشر نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Death Stranding، با این اثر هیدئو کوجیما موفقیت مالی قابل توجهی را تجربه کرد.

با اینکه نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی Death Stranding هیدئو کوجیما در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ عرضه شد، این ساخته‌ی استودیو کوجیما پروداکشنز پرفروش‌ترین بازی شرکت 505Games در سال ۲۰۲۰ بود؛ درحالی‌که برخی از بازی‌های 505Games در سال ۲۰۲۰ صرفا متعلق به یک پلتفرم نبودند و شرکت مورد بحث، ناشر آن‌ها برای انواع کنسول‌ها هم به حساب می‌آمد. دث استرندینگ که در سال ۲۰۲۱ هم به فروش خود ادامه می‌دهد، فقط در سال ۲۰۲۰ مبلغ ۲۷ میلیون دلار را تقدیم شرکت 505Games کرد.

در رتبه‌ی دوم جدول بازی Control شرکت رمدی قرار می‌گیرد که در سال ۲۰۲۰ توانست ۱۹ میلیون دلار را تحویل شرکت 505Games بدهد. این ساخته‌ی استودیو رمدی که 505Games وظیفه‌ی انتشار روی آن تمامی پلتفرم‌ها را برعهده دارد، در سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۸.۵ میلیون دلار را تقدیم شرکت کرد. رتبه‌های سوم و چهارم جدول موفقیت‌های مالی شرکت 505Games در سال ۲۰۲۰ میلادی هم به ترتیب متعلق به بازی ریسینگ Assetto Corsa و بازی Ghostrunner هستند که اولی ۱۰.۵ میلیون دلار و دومی ۸.۲ میلیون دلار برای 505Games درآمد داشتند.

شرکت 505Games که در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان برترین ناشر بازی‌های ویدیویی از نگاه متاکریتیک انتخاب شد، به‌تازگی حق ساخت و انتشار مجموعه بازی Ghostrunner را با پرداخت ۵.۹ میلیون دلار خریداری کرد. در رابطه با مبالغ بالا باید به یاد داشته باشید که آن‌ها درآمد ناخالص شرکت ناشر از بازی‌ها را نشان می‌دهند و بخش قابل توجهی از درآمد کلی فروش هر بازی به استودیو سازنده‌ی آن می‌رسد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده