// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲

Fall Guys و برگزاری یک رویداد مرتبط با بازی Shovel Knight

اکانت توییتر رسمی بازی Fall Guys با انتشار تیزر کوتاهی، خبر از احتمال برگزاری یک کراس‌اور با بازی Shovel Knight داد.

اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی استودیوی مدیاتونیک به‌همراه دیوالور دیجیتال یک بازی جدید و متفاوت در سبک بتل رویال را روانه بازار کردند. این بازی به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سال تبدیل شد و این موفقیت درنهایت منجر به خریداری استودیو مدیاتونیک توسط اپیک گیمز شد. باتوجه‌به این میزان موفقیت بازی Fall Guys، وجود رویدادهای کراس‌اور غیر قابل اجتناب است و پیش از این نیز رویدادهای کراس‌اور با بازی‌هایی از قبیل DOOM ،‌Among Us ،‌Cuphead و موارد دیگر اتفاق افتاده است.

کراس‌اور بعدی این بازی به‌زودی برگزار خواهد شد و استودیوی مدیاتونیک به‌تازگی به محتوای این رویداد اشاره کرده است. اکانت توییتر رسمی بازی Fall Guys با انتشار تیزر کوتاهی به احتمال وقوع یک کراس‌اور با بازی Shovel Knight اشاره کرده است. به نظر می‌رسد که به‌زودی شما بتوانید از اسکین‌ها و لوازم تزئینی بازی Shovel Knight در بازی خود استفاده کنید.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout هم‌اکنون در اواسط فصل چهارم خود است.

این نسخه برای رایانه‌های شخصی و PS4 در دسترس است و تابستان امسال برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. در ادامه شما می‌توایند تیزری که منتشر شده است را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده