نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

Fall Guys: Ultimate Knockout فعلا برای سرویس ایکس باکس گیم پس منتشر نمی‌شود

توسعه‌دهنده‌ی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout گفته است برخلاف برخی اخبار، این بازی قرار نیست به Xbox Game Pass بپیوندد.

اخیرا اکانت Xbox Game Pass در اینستاگرام به نحوی تایید کرد که بازی Fall Guys: Ultimate Knockout قرار است به این سرویس اضافه شود؛ ولی متاسفانه به نظر نمی‌رسد این موضوع درباره‌ی این اثر که محصول استودیوی Mediatonic است درست باشد. بازی Fall Guys در چند ماه گذشته توانسته است توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. اکانت رسمی بازی در تویتر گفته است: «متاسفانه اشتباهی رخ داده است. Fall Guys قرار نیست به Xbox Game Pass اضافه شود!»

در حال‌حاضر بازی Fall Guys: Ultimate Knockout روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و PC دردسترس است. توسعه‌دهنده‌ی بازی مشخص نکرده است که آیا بازی روی پلتفرم‌های دیگر عرضه می‌شود یانه؛ ولی دراینباره ابراز علاقه کرده است. این ماه مجموعه‌ای دیگر از بازی‌ها به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد. برخلاف امیدهای کاربران برای اضافه شدن Fall Guys به این سرویس در ماه فوریه (بهمن ماه-دی ماه) به نظر می‌رسد که فعلا این اتفاق نخواهد افتاد.

این بازی پلتفرمر در سبک بتل‌رویال در حال‌حاضر در میانه‌ی فصل سوم خود به نام Winter Knockout است. در این فصل شاهد هفت مرحله‌ی جدید و بیشتر از ۳۰ اسکین تازه شامل آدم‌برفی، گوزن، یتی و... خواهیم بود. در روزهای آینده جزئیات دیگری از سایر آپدیت‌ها مشخص خواهد شد.

نظر شما دراینباره چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gaming bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده