// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

ویدیو جدید Humankind: نمایش اهمیت دیپلماسی در این بازی استراتژی

سازندگان Humankind در ویدیویی جدید اهمیت و قدرت دیپلماسی در این بازی و روش‌های مختلف برای اتحاد یا دشمنی با دیگر تمدن‌ها را تشریح می‌کنند.

بازی استراتژی Humankind قرار بود به‌زودی منتشر شود، ولی پس از اینکه Amplitude Studios، سازنده‌ی بازی اخیرا از قصد خود برای پولیش بیشتر بخش‌های مختلف آن خبر داد، تاریخ انتشار Humankind تا مردادماه عقب افتاد. البته به‌نظر می‌رسد که تأخیر در عرضه‌ی هیومن‌کایند در برنامه‌های بازاریابی سگا، ناشر بازی تاثیر چندانی نگذاشته و سازندگان امروز ویدیویی جدید از این بازی استراتژی را منتشر کرده‌اند که در آن به تشریح سیستم دیپلماسی و سیاست‌ورزی موجود در Humankind پرداخته می‌شود.

این ویدیو یکی از قسمت‌های یک مجموعه‌ ویدیو است که در آینده پخش می‌شوند و قرار است در آن‌ها درباره‌ی جنبه‌ها و بخش‌های مختلف بازی Humankind از جمله مواردی مانند روش تصاحب سرزمین‌های دیگر و گسترش شهرها، اطلاعاتی ارائه شود. در ویدیوی امروز سازندگان از قدرت بالای دیپلماسی و حیاتی بودن آن در کسب پیروزی صحبت می‌کنند.

در خیلی از بازی‌های استراتژی روی اهمیت دیپلماسی تاکید زیادی نمی‌شود و سازندگان بیشتر بر مدیریت منابع در بازی تمرکز دارند و خلق یک سیستم پیشرفته برای روابط سیاسی می‌تواند نقطه‌ی قوتی برای Humankind باشد. سازندگان به‌نوعی قصد دارند پشت هر کدام از روابط بازیکن با رهبران دیگر در بازی داستانی وجود داشته باشد. همچنین در هیومن‌کایند بازیکنان با گزینه‌ها و روش‌های مختلفی می‌توانند با رهبران تمدن‌های دیگر متحد شده یا آن‌ها را به دشمن خود تبدیل کنند. شما می‌توانید ویدیوی سازندگان درخصوص اهمیت دیپلماسی در Humankind را در زیر تماشا کنید:

 دانلود ویدیو از آپارات

بازی Humankind در تاریخ ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) به‌صورت انحصاری برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این بازی چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده