// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۸

عرضه Humankind به تابستان موکول شد

حساب کاربری توییتر Humankind به‌تازگی اعلام کرده که این بازی تأخیر خورده است و در تابستان عرضه می‌شود.

در بازی Humankind که هم‌اکنون برای کامپیوتر و گوگل استیدیا در دست توسعه است، بازیکنان در طول تاریخ می‌توانند هدایت قبایل متفاوتی را برعهده بگیرند. از شهرسازی گرفته تا انجام فعالیت‌های دیگر برای رشد تمدن خود، از ویژگی‌هایی است که Humankind در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. 

پس از مدت‌ها انتظار و تأخیر، قرار بود این بازی در ماه آوریل (اواسط فروردین ماه تا اوایل اردیبهشت) عرضه شود. این در حالی است که دیشب حساب کاربری توییتر Humankind، با انتشار یک توییت خبر از تأخیر مجدد این بازی داد. حال اعلام شده که Humankind در تاریخ ۲۶ مرداد ماه (۱۷ اوت) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود.

استودیو Amplitude، سازنده هیومن‌کایند، در بیانه خود اعلام کرده این مدت زمان بیشتر برای توسعه بازی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا همچنان با جامعه کاربری بازی درارتباط بوده و برای پولیش کردن بیشتر بازی تلاش کنند. ازاین‌رو می‌توانند یک تجربه روز عرضه خارق‌العاده را در اختیار کاربران قرار دهند. در ادامه حساب کاربری توییتر Humankind اعلام کرده که امروز راس ساعت ۹:۳۰ شب به وقت تهران، آن‌ها یک سؤال و جواب را در توییچ برگزار می‌‌کنند تا اطلاعات بیشتری حول این موضوع دراختیار علاقه‌مندان قرار داده شود.

بیانیه تاخیر بازی Humankind


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده