// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

شایعه: احتمال ساخت بازی Alan Wake 2

شایعه‌ای به‌تازگی منتشر شده است که خبر از ساخت دنباله‌ی بازی Alan Wake با حمایت مالی استودیو Epic Games می‌دهد.

از زمانی ‌که استودیو رمدی حق امتیاز انتشار بازی آلن ویک را باز پس گرفت، بسیاری از طرفداران به‌دنبال این بودند که بدانند چه زمانی دنباله‌ی این بازی ساخته خواهد شد. باتوجه‌به اینکه آلن ویک در بسته الحاقی AWE بازی Control نقشی اساسی داشته است، به نظر می‌رسد که زمان انتشار این بازی ممکن است نزدیک باشد. طبق گفته‌های جف گراب از VentureBeat به نظر می‌رسد که بازی Alan Wake 2 در حال ساخت است.

بنابر گفته‌های گراب در استریم توییچ خود، به‌تازگی گزارش شده است که هزینه‌ی بازی Alan Wake 2 توسط Epic Games تأمین خواهد شد. اگرچه شرکت‌های مختلف پیشنهاد‌ها متعددی دادند اما به نظر می‌رسد که اپیک گیمز دراین‌میان بهترین پیشنهاد را ارائه داده است.

در ماه مارس سال گذشته‌ی میلادی‌، استودیو رمدی تأیید کرد که در حال کار روی دو پروژه نسل آینده اعلام نشده با همکاری استودیو Epic Games به‌عنوان ناشر آن است. علاوه‌بر دریافت بودجه کامل‌، درآمد خالص به‌صورت نصف نصف بین این دو شرکت تقسیم خواهد شد.

استودیو رمدی همچنین مالکیت IP خود را به‌طور کامل حفظ خواهد کرد و از آزادی کامل در ساخت آن برخوردار خواهد بود. باتوجه‌به علاقه‌مندی توسعه‌دهندگان این استودیو به اتصال دنیای بازی‌های خود به همدیگر، قطعاً ساخت دنباله‌ی بازی Alan Wake منطقی به نظر می‌رسد. همچنین گراب متذکر شد که این بازی احتمالا همان دنباله‌ای است که طرفداران مدت‌ها بود منتظر آن بودند هرچند آن‌ها باید برای زمان اعلام آن منتظر بمانند. به نظر می‌رسد که برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید منتظر بمانیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده