// جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵

سم لیک پیش‌نویس داستان بازی بزرگ بعدی استودیوی رمدی را نوشته است

سم لیک، نویسنده‌ی بازی‌هایی نظیر Control ،Alan Wake و Max Payne از استودیوی رمدی، با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده که نسخه‌ی پیش‌نویس داستان «بازی بزرگ بعدی‌شان» را نوشته است.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، سم لیک، کارگردان خلاق استودیوی رمدی و نویسنده‌ی بازی‌هایی چون Control ،Alan Wake و Max Payne به‌تازگی اعلام کرده که اولین نسخه‌ی پیش‌نویس «بازی بزرگ بعدی استودیوی رمدی» را نوشته است. لیک تصویری از خود که صفحات این پیش‌نویس داستانی را در دست دارد، در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده است. استودیوی رمدی در ماه اوت امسال (مرداد) تایید کرده بود که کار روی ساخت بازی جدیدی شروع شده است و اینکه وقایع این بازی قرار است در جهان مشترک بازی‌هایی نظیر کنترل و الن ویک اتفاق بیفتد.

سم لیک پس از نوشتن پیش‌نویس داستان «بازی بزرگ بعدی استودیوی Remedy»

رمدی اخیرا برای جهان بازی‌هایش از عبارت «دنیای مشترک و متصل به هم رمدی» استفاده می‎‌کند. پس از انتشار بسته‌ی الحاقی AWE برای بازی Control بود که برای اولین‌بار شاهد استفاده‌ی جهانی مشترک برای بازی‌های رمدی بودیم. همچنین این‌طور که به‌نظر می‌رسد، بازی آینده‌ی آن‌ها نیز قرار است در جهانی مشترک و مرتبط با بازی‌های قبلی‌شان باشد. در جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی کنترل شاهد بازگشت افتخاری کارکتر آلن ویک، پروتاگونیست بازی Alan Wake هستیم.

در این بسته‌ی الحاقی، او به‌طرز مرموزی ناپدید شده و جسی فیدن، شخصیت اصلی بازی کنترل مأموریت پیدا کرده تا به بخش‌های عمیق‌تری از ساختمان عظیم این بازی، یعنی The Oldest House نفوذ کند تا در آن‌جا روی موردی از «رویداد جهانی تغییریافته» (Altered World Event یا همان AWE) مرتبط با شهر کوچک برایت فالز، محل رخ دادن وقایع بازی الن ویک تحقیق کند. بازیکنان در طول این تحقیقات، اطلاعاتی از ناپدید شدن آلن ویک به‌دست می‌آورند و پیوندهای داستانی جهان بازی کنترل را با آلن ویک متوجه می‌شوند.

باتوجه‌به اینکه داستان بازی Control المان‌های فراطبیعی زیادی را در خود جای داده است، دیدن اینکه رمدی چگونه می‌خواهد جهان مشترک خود را گسترش دهد، بسیار جالب خواهد بود. برای مثال آن‌ها می‌توانند استفاده‌های بسیار جالبی از رویدادهای اتفاق افتاده در کنترل و Oldest House درجهت گسترش این جهان انجام دهند.

سم لیک چندوقت پیش درباره‌ی پروژه‌ی بازی‌سازی بعدی استودیوی رمدی صحبت کرده بود: «بسته‌ی الحاقی AWE اولین کراس‌اُور رسمی بین جهان مشترک بازی‌هایمان است که وقایعی از داستان آلن ویک را به بازی کنترل می‌آورد. البته این تازه شروعی کوچک برای استفاده از جهانی مشترک و متصل به هم است. ما درحال‌حاضر مشغول کار روی بازی آینده‌ی رمدی هستیم که قرار است در جهانی مشابه با بازی‌های قبلی‌مان جریان داشته باشد.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ اگر درباره‌ی داستان بازی بعدی سم لیک گمانه‌زنی‌هایی در ذهن دارید، در صورت تمایل می‌توانید با ما و دیگر کاربران درمیان بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده