// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳

امکان تجربه رایگان مراحل دو بازی اول هیتمن با استارتر پک Hitman 3

بازیکنان به واسطه‌ی استارتر پک بازی Hitman 3 می‌توانند به رایگان برخی از مراحل دو بازی اول هیتمن را تجربه کنند.

در بهمن ماه بود که بازی Hitman 3 منتشر شد تا کاربران آخرین نسخه از سه‌گانه World of Assassination را تجربه کنند؛ سه‌گانه‌ای که شروع آن از سال ۲۰۱۶ بود. حال کاربرانی که هنوز این سه‌گانه را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند به‌واسطه‌ی استارتر پک بازی Hitman 3، به دومرحله رایگان از این سه‌گانه دسترسی پیدا کنند.

استودیو IO Interactive، سازنده و ناشر هیتمن 3، با انتشار یک تریلر استارتر پک هیتمن 3 را معرفی کرد. کاربران هم‌اکنون قادر به دانلود این پک هستند و شامل مرحله ICA Facility از بازی هیتمن و Hawke's Bay از بازی Hitman 2 می‌شود. این دو مرحله شروع خوبی برای بازیکنان تازه‌وارد است تاحدی با داستان و وقایع بازی آشنا شوند. ازطرفی، اعلام شده که از امروز تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه (پنج آوریل) کاربران می‌توانند مرحله دوبی بازی هیتمن 3 را به رایگان تجربه کنند.

دوبی اولین مرحله از بازی Hitman 3 است و همچنین به‌واسطه‌ی توضیحات آن می‌توانید یک پیش درآمد داستانی از نسخه‌های پیشین را کسب کنید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از استارتر پک بازی Hitman 3 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hitman 3 توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Hitman 3 را می‌توان پایانی درخور برای سه‌گانه‌ای دانست که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. دراینجا IO Interactive داستان مامور ۴۷ را به‌خوبی به پایان می‌رساند. همچنین طراحی مراحل هیتمن 3 بزرگ‌ترین برگ برنده آن به حساب می‌آید. بااینکه بازی از نظر هوش مصنوعی، سیستم مبارزات تن به تن و سیستم تیراندازی مشکلاتی دارد، اما کیفیت بالای طراحی مراحل و استفاده بسیار خوب از مخفی‌کاری در بازی، سبب شده تا بازیکن هریک از ۶ مراحل بازی را به‌دفعات متعددی تجربه کرده و از انجام آن‌ها لذت ببرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده