// چهار شنبه, ۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

بسته الحاقی هفت قسمتی بازی Hitman 3 معرفی شد

به‌تازگی استودیو IO Interactive با انتشار یک تریلر، بسته الحاقی جدید بازی Hitman 3 را معرفی کرد که شامل هفت قسمت مختلف است.

بازی Hitman 3 در زمان عرضه خود توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب بازی، نوع طراحی مراحل بود که به مخاطب اجازه می‌داد تا هر مرحله را به دفعات متعددی تمام کند.

دو ماه پس از انتشار بازی هیتمن 3، استودیو آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive)، سازنده و ناشر Hitman 3، تریلر بسته الحاقی جدید این بازی را منتشر کرده است؛ بسته الحاقی‌ای که بازیکنان و مأمور ۴۷ را در مقابل هفت گناه کبیره قرار می‌دهد.

Seven Deadly Sins نام بسته الحاقی بازی هیتمن 3 است که دارای هفت قسمت مختلف بوده و ۳۰ دلار قیمت گذاری شده است (بازیکنان می‌توانند هر قسمت را با قیمت پنج دلار به‌صورت جداگانه خریداری کنند). همچنین در ادامه مشخص شده که اولین قسمت بسته الحاقی ذکر شده با نام Greed، در تاریخ ۱۰ فروردین ماه (۳۰ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، گوگل استیدیا و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. 

درواقع در جریان اولین قسمت مأمور 47 باید قرار داد Escalation جدید خود را کامل کند که Greed Enumeration نام دارد. با کامل کردن آن لباس Rapacious، عصای Devil's Cane و یک Greedy Little Coin را کسب خواهید کرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از قسمت اول بسته الحاقی Seven Deadly Sins را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hitman 3 توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Hitman 3 را می‌توان پایانی درخور برای سه‌گانه‌ای دانست که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد. دراینجا IO Interactive داستان مامور ۴۷ را به‌خوبی به پایان می‌رساند. همچنین طراحی مراحل هیتمن 3 بزرگ‌ترین برگ برنده آن به حساب می‌آید. بااینکه بازی از نظر هوش مصنوعی، سیستم مبارزات تن به تن و سیستم تیراندازی مشکلاتی دارد، اما کیفیت بالای طراحی مراحل و استفاده بسیار خوب از مخفی‌کاری در بازی، سبب شده تا بازیکن هریک از ۶ مراحل بازی را به‌دفعات متعددی تجربه کرده و از انجام آن‌ها لذت ببرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده