نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲

نمایش نبردهای خشن بازی Chivalry 2 در تیزر بتای کراس پلی

توسعه‌دهندگان استودیوی تورن بنر به مناسبت نزدیک شدن به آغاز مرحله بتای بازی چندنفره Chivalry 2، ویدیو جدیدی از گیم‌پلی را به نمایش گذاشتند.

بازی اکشن و قرون وسطایی Chivalry 2 از استودیوی تورن بنر (Torn Banner) یک بازی چندنفره و اسلشر اول شخص است که از وقایع حماسی فیلم‌های این ژانر الهام می‌گیرد. این بازی که دو ماه بعد برای تمامی پلتفرم‌های اصلی منتشر خواهد شد، به‌تازگی ویدیوی جدیدی از آنچه که مخاطبان باید انتظار آن را داشته باشند، منتشر کرده است. کمتر از یک ماه دیگر مرحله بتای خصوصی این بازی آغاز خواهد شد. در همین راستا می‌توانید در ادامه تیزر فاز بتای قابلیت کراس پلی این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازیکنان در این بازی روی مأموریت‌های گروهی مختلفی که در نقشه The Siege of Rudhelm در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، تمرکز خواهند کرد. در این ویدیو حرکات اکشن و متنوعی را مشاهده می‌کنیم که مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی را تشکیل خواهند داد. همچنین باید به بهبود قابل‌توجه جلوه‌های گرافیکی بازی نیز اشاره کرد. چندی پیش یکی از نقشه‌های جدید این بازی به نام Coxwell معرفی شد که در یک منطقه مسکونی واقع شده است. شوالیه‌ها و سایر سربازان مسلح در میان خانه‌ها و ساختمان‌های این منطقه با یکدیگر مبارزه کرده و همدیگر را سلاخی می‌کنند. البته در این تریلر به‌نظر می‌رسد که سربازان در اصل به‌قصد غارت و کشتار رعیت‌های این شهر کوچک به آن‌جا لشگرکشی کرده قبل از اینکه با نیروهای دشمن درگیر شوند، دست به قتل عام مردم بی‌گناه می‌زنند.

بازی Chivalry 2 در تاریخ ۸ ژوپن (۱۸ خرداد) برای پی سی (به‌صورت انحصاری از فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، PS4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. تا انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی با زومجی همراه باشید.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده