// شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

سازنده Chivalry 2 از دلایل انحصاری بودن این بازی روی فروشگاه اپیک گیمز می‌گوید

استودیو تورن بنر معتقد است که فروشگاه اپیک گیمز به مرور زمان پیشرفت می‌کند و به همین دلیل ما Chivalry 2 را روی این فروشگاه عرضه می‌‌کنیم.

یکی از موارد هیجان‌انگیز در کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو در E3 2019، این بود که اعلام شد استودیو تورن بنر (Torn Banner) و شرکت Tripwire Interactive در حال ساخت بازی Chivalry 2 برای کامپیوتر هستند که ادامه‌ای برای بازی محبوب Chivalry: Medieval Warfare به‌حساب می‌آید.

بازی اخیر استودیو تورن بنر، Mirage: Arcane Warfare نام داشت که متاسفانه نتوانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و در این میان هواداران امیدوار هستند که Chivalry 2 بتواند به یک بازی موفق تبدیل شود. البته دراین‌میان تعدادی از کاربران هم نارضایتی خود را نشان دادند، زیرا اعلام شد که بازی به‌مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود و ازطرفی نسخه‌ی قبلی این بازی روی فروشگاه استیم عرضه شده است.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو تورن بنر، در وبسایت Chivalry 2 توضیحاتی را در مورد دلیل انجام این کار ارائه کرده است. تورن بنر دراین‌باره می‌گوید:

ما هرگز بازی خود را روی فروشگاه اپیک گیمز عرضه نمی‌کردیم اگر می‌خواستیم فکر کنیم که در جایگاه فعلی‌اش باقی‌ می‌ماند. این فروشگاه باید پیشرفت کند و ما باور داریم که این اتفاق رخ می‌دهد.

استودیو تورن بنر در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که هنوز راه‌های نرفته‌ی بسیاری وجود دارد و باید قطعات پازل در کنار هم قرار بگیرند تا فروشگاه اپیک گیمز پیشرفت کند. تا زمانی‌که بازی Chivalry 2 در سال ۲۰۲۰ عرضه شود، شاهد این پیشرفت‌ها خواهیم بود و مشکلات منتقدان هم برطرف می‌شود. در ادامه آن‌ها اعلام کرده‌اند که فروشگاه اپیک گیمز سرمایه‌گذاری قابل توجهی را روی آن‌ها انجام داده است که اگر این همکاری نبود، نمی‌توانستند موارد مد نظرشان را روی بازی اعمال کنند. این موارد به استودیو تورن بنر کمک کرده است تا Chivalry 2 را به‌عنوان یک دنباله واقعی و شایسته برای نسخه‌ی پیشین، توسعه دهند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد تصمیم استودیو تورن بنر چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده