نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

اعلام نام رسمی و بازه زمانی عرضه Project Athia

اسکوئر انیکس سال گذشته در جریان رویداد پلی استیشن از یک بازی با اسم رمز Project Athia رونمایی کرد. حال مشخص شد که Forspoken نام نهایی این اثر خواهد بود.

حدود یک سال پیش در جریان رونمایی از ظاهر پلی استیشن 5، اسکوئر انیکس از همکاری جدید خود با استودیوی Luminous Productions پرده‌برداری کرد. این بازی که با اسم رمز Project Athia معرفی شد درواقع یک اثر اکشن جهان‌بازی است که به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 و پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد.

درحالیکه مدتی است که تیم سازنده در سکوت خبری فرورفته بود و هیچ اطلاعات خاصی از ساخته جدید خود ارایه نمی‌داد، اما بالاخره سکوت خود را شکست و با انتشار تریلری نه‌تنها از نام رسمی بازی رونمایی بلکه بازه زمانی احتمالی انتشار آن را نیز مشخص کرد.

باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، این اثر مرموز قرار است تحت عنوان Forspoken در سال ۲۰۲۲ میلادی دردسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. براساس اطلاعاتی که الا بالینسکا، بازیگر و صداپیشه این بازی در تریلر پیش‌رو ارایه می‌دهد، کاراکتر اصلی Forspoken، دختری به‌‌نام Frey است.

دانلود ویدیو از آپارات

با استناد به صحنه‌‌های نمایش داده شده در تریلر جدید بازی، خوشبختانه به‌نظر می‌رسد در Forspoken درکنار مبارزات و حرکات سریع Frey، با تنوع محیطی بالایی ازجمله کویر، جنگل و حتی شهر مواجه خواهیم شد.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هسیتد که بازی Forspoken قرار است به مدت دو سال در انحصار کنسول نسل نهمی PS5 قرار گیرد. حال اگر شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص جدیدترین محصول استودیوی اسکوئر انیکس را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده