نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸

بازی Project Athia به‌مدت دو سال در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود

باتوجه به اطلاعات منتشر شده توسط پلی استیشن، بازی مرموز Project Athia اثر استودیوی اسکوئر انیکس قرار است به‌مدت ۲۴ ماه در انحصار کنسول پلی استیشن 5 باشد.

در جریان مراسم رونمایی از ظاهر کنسول پلی استیشن 5 بود که استودیوی اسکوئر انیکس از ساخته جدید خود رونمایی کرد. Project Athia درواقع یک بازی جهان‌باز و اکشن و ماجراحویی است که البته هنوز نام رسمی آن از طرف تیم سازنده اعلام نشده است. 

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا طالاع دارید که بازی Project Athia به‌عنوان یک اثر انحصاری برای پلی استیشن 5 در نظر کرفته شده است. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا بازی در انحصار زمانی برای پلی استیشن 5 خواهد بود یا صرفا کاربران کنسول نسل نهمی سونی قادر به تجربه آن خواهند بود. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، سونی ساعاتی یش به‌صورت رسمی به این پرسش و ابهامات گیمرها پاسخ داد. براساس اطلاعات منتشر شده، Project Athia به‌مدت دو سال تنها برای کاربران PS5 دردسترس خواهد بود. این خبر می‌تواند برای کاربران پی سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس  خوشحال‌کننده باشد؛ چراکه پس از گذشت ۲۴ ماه آن‌ها نیز می‌توانند ساخته مرموز استودیوی اسکوئر انیکس را تجربه کنند.

تا این لحظه هنوز هیچ اطلاعات و جزییات دقیقی از بازی Project Athia اعلام نشده است. حال باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی تیم سازنده از نام رسمی بازی، جزییات گیم‌پلی و تاریخ عرضه آن رونمایی خواهد کرد.

به‌نظر شما دلیل اینکه هنوز عوامل تولید بازی از ارایه اطلاعات خودداری کرده‌اند چیست؟ آیا بازی Project Athia می‌تواند درنهایت انتظارات کاربران را برآورده کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده