// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴

امکان تجربه رایگان Rainbow Six Siege پس از انتشار Crimson Heist

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege یعنی Crimson Heist در حال حاضر در دسترس بازیکنان قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند این بازی را از فردا به‌مدت محدودی به رایگان تجربه کنند.

فصل اول از سال ششم بازی Rainbow Six Siege که به نام Crimson Heist شناخه می‌شود هم‌اکنون در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در این فصل اپراتور آرژانتینی به نام Flores به بازی اضافه شده و تغییراتی نیز در نقشه‌ی Border صورت گرفته است. همچنین سلاح جدیدی به نام Gonne-6 معرفی شده که به‌عنوان یک سلاح ثانویه شناخته می‌شود. علاوه‌بر این، Crimson Heist دارای بتل پس است که شامل ۱۰۰ Tier و ۱۳۱ پاداش می‌شود و تا تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد) در دسترس باقی می‌ماند.

نوع پرمیوم این بتل پس را می‌توان با ۱۲۰۰ R6 خریداری کرد که شامل اپراتور جدید یعنی Flores می‌شود. کسانی که اقدام به خرید بتل پس پرمیوم کنند، Flores برای آن‌ها آنلاک می‌شود و می‌توانند از آن استفاده کنند. از طرفی سایر بازیکنان باید ابتدا تا تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) صبر کرده و پس از آن می‌توانند با پرداخت از Renownها یا R6ها این اپراتور جدید را آنلاک کنند. البته نوع رایگان بتل پس هم در دسترس قرار دارد که در آن از برخی آیتم‌هایی که در پرمیوم وجود دارند خبری نیست، ولی از نظر نوع جوایزی که در سطح‌های مختلف آنلاک می‌شوند، نوع رایگان و پرمیوم فرقی با هم ندارند. شما می‌توانید تریلر بتل پس Crimson Heist را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

یوبیسافت درباره‌ی اپراتور Flores و نقشه‌ی تغییریافته‌ی Border اینگونه توضیح می‌دهد: «بازیکنان در فصل Crimson Heist با اپراتور مهاجمی (اتکر) به نام Flores آشنا می‌شوند که دارای گجت مخصوص به خودش یعنی RCE است. Flores قادر است یک دستگاه انفجاری کنترل از راه دور را جلوی پای خود به کار بیندازد و در مدت زمان معینی آن را در طول نقشه‌ی به حرکت درآورد تا اینکه پس از تمام شدن زمان، دستگاه مذکور با قدرت منفجر شود. سلاح‌های اصلی Flores یک AR33 یا SR-25 است و از GSH-18 به‌عنوان سلاح ثانویه استفاده می‌کند.

علاوه‌بر اپراتور جدید، بازیکنان در فصل جدید به نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی نقشه‌ی Border دسترسی دارند. در این نسخه‌ی جدید، بازیکنان با محیطی جدید و چالش‌برانگیزتر از قبل روبه‌رو خواهند شد که در آن برخی راه‌های ورودی سابق مسدود شده‌اند و تعداد دیوار‌های تخریب‌پذیر کاهش پیدا کرده است. همچنین حالا یک راه‌پله‌ در بیرون ساختمان وجود دارد.»

بازیکنان می‌توانند از فردا پنج‌شنبه ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) تا پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی بعد یعنی ۲۵ مارس (۵ فروردین) Rainbow Six Siege را به رایگان تجربه کنند. همچنین قیمت بازی در این مدت تخفیف می‌خورد و روی برخی از پلتفرم‌ها این تخفیف به ۷۰ درصد هم می‌رسد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده