// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵

رونمایی از محتوای سال ششم Rainbow Six Siege؛ پخش تریلر اپراتور جدید

یوبیسافت به‌تازگی از محتوای سال ششم بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرده و تریلرهایی را نیز از Operation Crimson Heist و اپراتور جدید Flores منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت به‌تازگی میزبان یک رویداد آنلاین بوده که در آن اطلاعاتی از آینده‌ی Rainbow Six Siege ارائه می‌کند. در این رویداد تریلری از داستان جدیدترین محتوای بازی یعنی Operation Crimson Heist و همچنین تریلری از گیم‌پلی اپراتور اَتکر همراه آن به نام Flores به نمایش گذاشته می‌شوند. علاوه‌بر این، تیم توسعه‌ی بازی از برنامه‌‌های خود برای ارائه‌ی محتوا در سال ششم Rainbow Six Siege صحبت می‌کنند.

به جز فصل اول سال ششم که اپراتور Flores را معرفی می‌کند، فصل دوم قرار است میزبان اپراتوری به نام Nakoda باشد و در فصل سوم و چهارم به ترتیب شاهد اضافه شدن یک اپراتور کُروات (اهل کشور کرواسی) و یک اپراتور ایرلندی به بازی خواهیم بود. علاوه‌بر این، در هر فصل تغییراتی در نقشه‌ها و رویدادهای درون بازی اعمال می‌شود. تغییرات فصل سوم قرار است روی چند نقشه‌ی کوچک‌تر انجام شود. تصویر زیر برنامه‌ی یوبیسافت برای محتوای سال ششم Rainbow Six Siege است. برای بزرگ‌نمایی تصویر اینجا کلیک کنید.

برنامه یوبیسافت برای سال ششم Rainbow Six Siege

در این رویداد همچنین از گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی لباس کاراکترها رونمایی شد. قرار است بازیکنان به‌زودی بتوانند قسمت‌های مختلف اسکین‌های الیت اپراتورها را با اسکین‌های دیگر ترکیب کنند و یونیفرم مورد علاقه‌ی خود را بسازند. این تغییرات برای گجت‌ها و انیمیشن‌های MVP اپراتورها نیز قابل اعمال است. علاوه‌بر این، اسکین جدید برای اپراتوز زوفیا به بازی اضافه می‌شود که با الهام از لباس شخصیت جیل ولنتاین از مجموعه‌ی رزیدنت اویل طراحی شده است. همچنین به نظر می‌رسد که شاهد اسکین‌هایی با تم ریک اند مورتی خواهیم بود. گفتنی است که ایکومی ناکامورا، کارگردان خلاق سابق بازی Ghostwire Tokyo نیز چند اسکین برای رینبو سیکس سیج طراحی کرده است.

درصورت تمایل می‌توانید ویدیوی کامل رویداد دیروز یوبیسافت را از لینک یوتیوب تماشا کنید. همچنین می‌توانید تریلر داستانی Operation Crimson Heist و تریلر گیم‌پلی اپراتور Flores را در تماشا تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را درخصوص محتوای سال ششم Rainbow Six Siege با ما درمیان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده