نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷

پشتیبانی بخش آنلاین Watch Dogs: Legion از کراس پلی در آپدیت آتی

بازیکنان برای بهرمندی از قابلیت‌های بازی میان-نسلی و بازی بین پلتفرمی در بازی Watch Dogs: Legion باید تا به‌روزرسانی‌های آتی منتظر بمانند.

سرانجام حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion هفته‌ی گذشته در دسترس کاربران همه‌ی پلتفرم‌ها به‌جز کامپیوتر قرار گرفت و بازیکنان توانستند به تجربه‌ی آن بپردازند. حالت کوآپِ یک تا چهارنفره‌ی بازی رویدادها و مأموریت‌های تصادفی بسیاری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، اما همچنان جای خالی مأموریت‌هایی نظیر Tactical Op (عملیات تاکتیکی) در آن حس می‌شود که در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ (۲۳ مارس ۲۰۲۱) از راه می‌رسد. قابلیت کراس-پلتفرم نیز غایب بزرگ دیگری است که ظاهراً برای راه‌یابی آن به بازی باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

حساب رسمی بازی Watch Dogs: Legion در توییتر اعلام کرد که درحال‌حاضر روی قابلیت‌های «بازی میان-پلتفرمی» و «بازی میان-نسلی» کار می‌شود و این موارد در «به‌روزرسانی‌های بعدی» به بازی اضافه خواهند شد. هنوز معلوم نیست که آیا این قابلیت‌ها به‌همراه آپدیت مربوط‌به مأموریت Tactical Op به بازی Watch Dogs: Legion راه می‌یابند یا فعال‌سازی آن‌ها به آپدیت‌های بعدی موکول خواهد شد. موردی که از آن اطمینان داریم این است که برای تجربه‌ی بازی با دوستان در پلتفرم‌های دیگر باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

سیمون پرازینی: لطفاً امکان «بازی میان-نسلی» را فراهم کنید.

توسعه‌دهندگان: با اینکه فعلاً قابلیت‌های کراس-پلی و بازی میان-نسلی در بخش آنلاین بازی در دسترس نیست، تیم سازنده روی افزودن این ویژگی‌ها به بازی با به‌روزرسانی‌های بعدی کار می‌کند.

بازی Watch Dogs: Legion درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و گوگل استیدیا قابل تجربه است. علاوه‌بر گشت‌وگذار آزادانه در جهان بازی به‌شکل آنلاین، حالت «بازیکن دربرابر بازیکن» و البته Spiderbot Arena نیز به بازی اضافه شده است. با اینکه بسته‌ی الحاقی پولی Watch Dogs: Legion – Bloodlines مأموریت‌های تک‌نفره‌ی تازه و کاراکترهایی نظیر ایدن پیرس را برای بازی به ارمغان می‌آورد، در آینده محتواهای بیشتری نیز با به‌روزرسانی‌های آتی از راه خواهند رسید.

بازی Watch Dogs: Legion به‌واسطه‌ی گان‌پلی عالی، ارزش تکرار بسیار بالا، دوبله‌ی عالی کاراکترها، داستان جذاب و درگیرکننده، انیمیشن‌های نرم و روان کاراکترها، هندلینگ بسیار خوب وسایل نقلیه و طراحی مراحل بسیار خوب با آزادی عمل زیاد در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی این بررسی می‌خوانیم: «بازی Watch Dogs Legion نه‌تنها یک دنباله‌ی عالی برای سری واچ‌داگز، بلکه یکی از بهترین مخلوقات یوبیسافت در نسل هشتم محسوب می‌شود. تازه‌ترین قسمت از سری واچ‌داگز با پرداختن به یک خیزش مَدنی در شهر لندن که حالا از سیستم CtOS میزبانی می‌کند، به روایت داستانی هیجان‌انگیز، غافل‌گیرکننده و جدی دست می‌زند. داستانی که با گیم‌پلی گسترده‌ی بازی ترکیب می‌شود و یک معجون به‌شدت سرگرم‌کننده، جذاب و خوش‌ساخت را پدید می‌آورد.»


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده