// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۰

تریلر جدید بازی فوتبالیست ها و معرفی کاراکترها و خط داستانی جدید

به‌تازگی تریلری از Captain Tsubasa: Rise of the New Champions منتشر شده که به معرفی کاراکترها و خط داستانی جدید بازی می‌پردازد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Bandai Namco جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی را Captain Tsubasa: Rise of the New Champions به‌همراه یک آپدیت رایگان منتشر کرده است. دی ‌ال ‌سی جدید که چند هفته پیش برای اولین‌بار معرفی شد، سه کاراکتر جدید را که احتمالا برای طرفداران انیمه و مانگای کاپیتان سوباسا آشنا هستند، به بازی می‌آورد.

این سه کاراکتر جدید عبارت‌اند از Shingo Aoi، هم‌محلی کاپیتان سوباسا و دیگر شخصیت‌های فوتبالیست‌ها، Mark Owairan، کاپیتان جوان از عربستان سعودی و Ryoma Hino، بازیکن فوروارد از کشور اوروگوئه.

علاوه‌بر این بسته‌ی الحاقی، یک آپدیت رایگان نیز برای Captain Tsubasa: Rise of the New Champions منتشر شده که بزرگ‌ترین موردی که بازی اضافه می‌کند، خط داستانی Nankatsu برای اپیزود New Hero است.

بازیکنان در این خط داستانی باید کاراکتر شخصی‌سازی‌شده‌ی خود را خلق کنند. تفاوت این کاراکتر جدید این است که به‌جای اینکه رقیب سوباسا باشد، به یکی از یاران او تبدیل می‌شود و به او کمک می‌کند. سوباسا به‌طور خاص در این خط داستانی آسیب دیده و در حال بهبودی است و به همین خاطر به‌طور موقت از تیم غایب است و بازیکن باید به‌جای او تیم را سرپا نگه دارد. شما می‌توانید تریلری را که به معرفی شخصیت‌های جدید بازی و آپدیت رایگان آن می‌پردازد، در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Captain Tsubasa: Rise of the New Champions در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده