// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵

تریلر جدید Captain Tsubasa: Rise of New Champions محتویات سیزن پس بازی را نشان می‌دهد

شرکت باندای نامکو به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر کرده که در جریان آن شاهد سه شخصیت جدید و سایر مواردی هستیم که در آینده به بازی اضافه می‌شود.

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions تابستان امسال در دسترس بازیکنان قرار گرفت و توانست تجربه‌ی خوبی را از یک بازی آرکید فوتبال با المان‌های فانتزی در اختیار کاربران قرار دهد. این در حالی است که باندای نامکو، یک نسخه دیجیتال ادیشن هم برای بازی درنظر گرفته بود و شامل سیزن‌پس بازی می‌شد. تابه‌امروز اطلاعاتی از سیزن‌پس Captain Tsubasa: Rise of New Champions در دسترس قرار نگرفته بود، اما به‌تازگی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر Captain Tsubasa: Rise of New Champions، تریلر جدیدی را منتشر کرده که محتویات سیزن‌پس را نشان می‌دهد.

البته محتویاتی که در تریلر جدید Captain Tsubasa: Rise of New Champions مشاهده می‌کنیم، مربوط‌به سه کاراکتر ابتدایی است که در تاریخ ۱۳ آذر ماه (سه دسامبر) در اختیار کاربرانی که سیزن‌پس را خریداری کرده‌اند، قرار می‌گیرد. در میان بازیکن‌های به نمایش درآمده، می‌توان به استفن لوین سوئدی اشاره کرد که یک هافبک میانی به حساب می‌آید. هر سه شخصیت ذکر شده، در بخش New Hero هم تاثیر گذار هستند و به‌واسطه‌ی مکانیسم گیم‌پلی، می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار گرفته و خود را در بخش‌های مختلف تقویت کنید.

جدا از این موارد، امروز هم آپدیت رایگان جدیدی به بازی اضافه شده است که این آپدیت هم محتویات رایگانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سیزن‌پس بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions دارای ۹ کاراکتر است که فعلا باندای نامکو سه کاراکتر را معرفی کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions توانست از زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions یک اقتباس بسیار خوب از روی انیمیشن‌های ژاپنی است. با اینکه بازی فوتبالیست‌ها دارای افت فریم یا لود نشدن بافت در بعضی از مسابقات است، اما به‌واسطه‌ی داستان خود و همچنین مکانیسم‌های غنی و جذاب حالت داستانی New Hero، می‌تواند بازیکن را حسابی سرگرم کند. همچنین این حالت ارزش تکرار Captain Tsubasa: Rise of New Champions را هم بالاتر برده است که قرارگیری آن درکنار یک گیم‌پلی درگیر کننده و چشم‌نواز، باعث می‌شود حتی علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال هم جذب Captain Tsubasa: Rise of New Champions شوند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده