// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴

رشد قابل توجه تعداد بازیکنان The Elder Scrolls Online

مت فایرر، مدیر استودیو زنیمکس آنلاین، در رویداد اخیر مایکروسافت از دستاورد جدید بازی The Elder Scrolls Online سخن گفته است.

در بازه‌ای به‌سر می‌بریم که وقتی صحبت از بازی‌های نقش آفرینی MMO موفق در چند سال گذشته می‌شود، ناخود‌آگاه بازیکنان دو بازی World of Warcraft و Final Fantasy 14 را تصور می‌کنند. این در حالی است که The Elder Scrolls Online هم از زمان عرضه خود (سال ۲۰۱۴) تابه‌امروز توانسته است تعداد کاربران قابل توجهی را به خود جذب کند.

مت فایرر، مدیر استودیو زنیمکس آنلاین، در گفت‌وگوی خود در رویداد اخیر ایکس باکس اعلام کرد که تعداد بازیکنان The Elder Scrolls Online از مرز ۱۸ میلیون بازیکن عبور کرده است. نکته جالب این است که سه میلیون از این تعداد در سال ۲۰۲۰ به بازی اضافه شده‌اند. وی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که از مشکلات متعدد The Elder Scrolls Online در روز عرضه باخبر بوده است و تلاش کردند که در جریان این هفت سال، محتویات متنوع و مختلفی را ارائه کرده و مشکلات بازی را هم رفع کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا The Elder Scrolls Online را تجربه کرده‌اید؟ این بازی هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و نسخه نسل نهمی آن هم در برنامه کاری تیم سازنده قرار دارد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده