// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۷

نمایش محتویات دومین بسته الحاقی The Outer Worlds در تریلر جدید این بازی

استودیو آبسیدین اینترتینمنت به‌تازگی تریلر سینمایی بسته الحاقی Murder on Eridanos بازی The Outer Worlds را منتشر کرده است.

The Outer Worlds را می‌توان یکی از بازی‌های جذاب و سرگرم کننده سال ۲۰۱۹ دانست که توسط استودیو آبسیدین اینترتینمت (Obsidian Entertainment) توسعه یافته بود. شاید از نظر مدت زمانی برای یک بازی نقش آفرینی، The Outer Worlds تجربه‌ی کوتاهی را ارائه می‌داد، اما وجود پایان‌های متفاوت و همچنین تأثیرگذار بودن انتخاب‌های شما در روند پیشرفت داستان، موردی است که ارزش تکرار The Outer Worlds را بسیار بالا برده است.

به‌تازگی استودیو آبسیدین اینترتینمنت تریلر سینمایی جدیدی را منتشر کرده که خبر از دومین بسته الحاقی داستانی بازی می‌دهد. Murder on Eridanos نام دومین بسته الحاقی بازی The Outer Worlds که با انتشار یک تریلر سینمایی به‌نمایش گذاشته شد. در اینجا بازیکن به‌همراه گروه خود وارد و پس از انتشار خبر به قتل رسیدن هلیکون هلن، وارد Eridanos می‌شود. 

Eridanos شامل جزیره‌های متنوع و شناور مختلفی است و حال شما باید سرنخ‌های متفاوتی را در ارتباط با این قتل پیدا و پرده از اسرار آن بردارید. از دیگر ویژگی‌های بسته الحاقی ذکر شده هم می‌توان به اضافه شدن پرک‌، سلاح و آیتم‌های جدید دیگر اشاره کرد. همچنین ظرفیت یا همان حداکثر لول در بازی افزایش پیدا می‌کند. کاربران در زیر می‌توانند تریلر سینمایی منتشر شده از بسته الحاقی Murder on Eridanos را در یوتیوب تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

اشاره کنم که بسته الحاقی ذکر شده در تاریخ ۲۷ اسفند ماه (۱۷ مارس) برای کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه می‌شود. کاربران نینتندو سوییچ هم در اواخر سال جاری میلادی می‌توانند این بسته الحاقی را تجربه کنند.

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده