// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۹

رونمایی از فصل چهارم Fall Guys با انتشار تیزر یکی از مراحل فضایی بازی

استودیوی Mediatonic به‌تازگی تیزری از یکی از مراحل فصل چهارم بازی Fall Guys منتشر کرده که در آن شاهد رقابت کاراکترهای بامزه‌ی بازی در محیطی فضایی و پر از نورهای نئونی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Mediatonic با انتشار تیزری در توییتر، از فصل چهارم بازی Fall Guys رونمایی کرد. در این تیزر شاهد نمایش یکی از مراحل فصل چهارم بازی هستیم. این مرحله از ۶۰ بازیکنان پشتیبانی می‌کند و در آن مناطقی وجود دارند که جاذبه کم می‌شود. همچنین موانعی با تم فضایی و مزین‌شده به نورهای نئونی در آن وجود دارد. شما می‌توانید این تیزر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فصل چهارم فال گایز اعلام نشده است و قرار است در ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) تریلری کامل‌تر از فصل چهارم پخش شود که در آن به تاریخ انتشار اشاره خواهد شد.

استودیوی مدیاتونیک اخیرا توسط اپیک گیمز خریداری شد. با‌این‌حال، اپیک گیمز به بازیکنان قول داده که قرار نیست گیم‌پلی بازی فال گایز تغییر کند و اینکه آن‌ها به «رشد و گسترش این بازی برای بازیکنان تمام پلتفرم‌ها و ارائه‌ی تجربه‎‌ای جذاب ادامه خواهند داد.»

با وجود مالکیت اپیک گیمز بر مدیاتونیک، بازی Fall Guys هنوز روی فروشگاه استیم و کنسول‌های پلی استیشن در دسترس است. پس اگر این بازی را روی یکی از این پلتفرم‌ها خریداری کرده‌اید، هنوز می‌توانید آن را تجربه کنید. فال گایز همچنین قرار است در تابستان سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ و کنسول‌های ایکس باکس منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده