نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۷

فروش بازی Fall Guys Ultimate Knockout روی پی سی از مرز ۱۱ میلیون نسخه عبور کرد

استودیوی مدیاتونیک، خالق بازی بتل رویال Fall Guys Ultimate Knockout، به‌تازگی اعلام کرد که فروش جدیدترین ساخته آن‌ها در پلتفرم پی سی از مرز ۱۱ میلیون نسخه گذشته است.

اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی بود که استودیوی مدیاتونیک به‌همراه دیوالور دیجیتال یک بازی جدید و متفاوت در سبک بتل رویال را روانه بازار کردند. بازی Fall Guys Ultimate Knockout الهام گرفته شده از برنامه‌ها و مسابقات تلویزیونی معروف است. گیمر در این بازی با محیط و حال‌وهوایی کارتونی باید به‌صورت رقابتی از موانع پیش‌روی خود گذشته و جان سالم به در ببرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Fall Guys به‌لطف اتمسفر جذاب و بامزه درکنار تنوع بالای مراحل خود، توانست نظرات مثبت زیادی را به‌خود جلب کرده و رکرودهای فروش زیادی را جابه‌جا کند. 

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی مدیاتونیک اعلام کرد که فروش بازی فال گایز تنها روی پلتفرم پی سی از مرز یازده میلیون نسخه عبور کرده است. البته یاد توجه داشته باشید که این بازی چهارده مرداد ماه باکمی تاخیر نسبت‌به پلی استیشن 4 برای کاربران پی سی منتشر شده بود و رسیدن به چنین موفقیتی تنها پس از گذشت حدود چهار ماه از زمان عرضه بازی نشان از موفقیت تیم سازنده در تولید یک اثر سرگرم‌کننده است.

مدیاتونیک در گزارش خود اما اشاره‌ای به میزان فروش ساخته خود روی پلتفرم پلی استیشن 4 نکرده است؛ اما از آنجایی که برای مدتی فال گایز برای مشترکین سرویس پلاس رایگان بوده، احتمالا فروش آن روی این پلتفرم نسبت به پی سی پایین‌تر بوده است.

باتوجه به اینکه در مراسم The Game Awards پیش‌رو قرار است از فصل سوم بازی رونمایی شود و همچنین تیم سازنده پیش‌از این از تمایلات خود نسبت به عرضه بازی روی سایر پلتفرم‌ها خبر داده، احتمالا در آینده نیز شاهد ادامه موفقیت این بازی خواهیم بود.

حال اگر شما هم فرصت تجربه بازی Fall Guys Ultimate Knockout را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده