نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

عرضه اسکین دو کاراکتر بازی کاپهد برای Fall Guys

پس از اینکه ماه گذشته لباس و اسکین بازی دووم وارد دنیای Fall Guys شد، حال به‌نظر می‌رسد نوبت‌به دو شخصیت محبوب کاپهد و ماگمن شده تا در این اثر حضور پیدا کنند.

اگر از طرفداران بازی Fall Guys: Ultimate Knockout باشید، احتمالا هفته جاری برای شما بسیار هیجان‌انگیز و خوش‌حال کننده بوده است؛ چراکه پس از مدت‌ها انتظار عوامل تولید بازی به‌صورت رسمی اعلام کردند که به‌زودی بازی فال گایز برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

پس از اینکه حدود یک ماه پیش اسکین و لباس بازی دووم وارد دنیای Fall Guys، حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده از اقدامی مشابه این‌بار برای دو شخصیت محبوب Cuphead و Mugman از بازی کاپ‌هد، ساخته استودیوی MDHR، در آینده نزدیک خبر داد. براساس اطلاعات منتشر شده، اسکین کاراکتر کاپهد پس فردا یعنی در تاریخ ۶ اسفند (۲۴ فوریه) و در ادامه در تاریخ ۹ اسفند (۲۷ فوریه)، اسکین ماگ‌من دردسترس قرار می‌گیرند. البته باید توجه داشته باشید که برای دریافت هرکدام از این اسکین‌ها باید پنج تاج در بازی خرج کنید. 

این بازی بتل رویال جذاب و نوآورانه اواسط سال ۲۰۲۰ بود که توسط دو استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) و دولور دیجیتال (Devolver Digital) روانه بازار شد. بازی Fall Guys به‌لطف محیط و شخصیت‌‌های بامزه و تنوع مراحل بالای خود توانست موفقیت زیادی را برای تیم سازنده به ارمغان آورد.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر تنها برای دو پلتفرم پی سی و پلی استیشن 4 دردسترس قرار دارد. اگر شما هم این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات خود درخصوص آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده