// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷

عرضه بازی Fall Guys برای ایکس باکس

استودیو مدیاتونیک به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Fall Guys برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت.

اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی استودیوی مدیاتونیک به‌همراه دیوالور دیجیتال یک بازی جدید و متفاوت در سبک بتل رویال را عرضه کردند که توانست نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند. تا به الان تنها بازیکنان کامپیوتر و پلی استیشن 4 می‌توانستند بازی Fall Guys: Ultimate Knockout را تجربه کنند اما به‌تازگی استودیو مدیاتونیک اعلام کرده است که این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس/ایکس نیز عرضه خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیقی درباره‌ی انتشار این بازی اعلام نشده است.

جو والش (Joe Walsh)، طراح بازی استودیو مدیاتونیک (Mediatonic)، خبر عرضه‌ی بازی Fall Guys روی کنسول‌های مایکروسافت را در وبلاگ ایکس باکس اعلام کرد. والش در این‌باره گفت: «تمام اعضای تیم ما بی صبرانه منتظر استقبال از بازیکنان ایکس باکس هستند. درست است که مدتی از انتشار بازی گذشته است اما بالاخره ما اینجا هستیم و بسیار هیجان زده و خوشحالیم.» همچنین صفحه‌ی توییتر ایکس باکس نیز با انتشار ویدیو کوتاهی خبر انتشار این بازی برای دارندگان ایکس باکس را اعلام کرد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید.

عرضه‌ی بازی Fall Guys روی کنسول‌های ایکس باکس خبر چندان عجیبی نیست، زیرا مایکروسافت چندی پیش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده بود که چنین اتفاقی خواهد افتاد اما این بازی روی ایکس باکس گیم پس منتشر نخواهد شد. همچنین استودیو مدیاتونیک در رویداد نینتندو دایرکت بامداد امروز اعلام کرد که بازی Fall Guys نیز تابستان سال آینده نیز برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

به نظر می‌آید که استودیو مدیاتونیک پیش از این با سونی قرارداد داشت كه بازی Fall Guys را فقط به‌صورت انحصاری روی پلی استیشن ۴ منتشر کند اما به نظر می‌رسد اين قرار داد در حال پايان است. 

بازی Fall Guys هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و پی سی در دسترس است و در تابستان سال آینده برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده