// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۰

عرضه Fall Guys: Ultimate Knockout روی یک پلتفرم جدید

در جریان رویداد نینتندو دایرکت اعلام شد که بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در تابستان سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

تنها کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 4 می‌توانستند Fall Guys: Ultimate Knockout را در زمان عرضه تجربه کنند. همچنین مدتی پیش شایعاتی به گوش می‌رسید که این بازی بتل رویال برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. 

این در حالی است که در رویداد نینتندو دایرکت بامداد امروز، استودیو مدیاتونیک (Mediatonic)، سازنده Fall Guys: Ultimate knockout، رسما این بازی را برای عرضه روی نینتندو سوییچ معرفی کرد. همچنین مشخص شد که فال گایز در تابستان برای پلتفرم هیبریدی نینتندو عرضه می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که کاربران برای تجربه بازی به اشتراک آنلاین نینتندو سوییچ نیاز خواهند داشت.

تابه‌امروز محتویات مختلفی برای Fall Guys: Ultimate Knockout عرضه شده است و فصل سوم بازی هم ظاهر زمستانی را اضافه کرده بود. ازاین‌رو احتمال می‌رود نسخه نینتندو سوییچ که در تابستان عرضه می‌شود، تمامی محتویات عرضه شده برای فال گایز را در خود جای داده باشد. همچنین شاید این بازی در این روزها آن‌چنان محبوب نباشد، اما طبق آخرین آمار منتشر شده، نسخه پی سی آن بیش از ۱۱ میلیون نسخه فروش داشته است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه نینتندو سوییچ Fall Guys: Ultimate Knockout را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

Fall Guys: Ultimate Knockout توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

اگر به بازی‌های بتل رویال علاقه دارید، با امتحان نکردن چند دور از تجربه‌ی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به خود ستم کرده‌اید. اما حتی اگر تا امروز هیچ‌کدام از بتل‌رویال‌ها شما را سرگرم نکرده‌اند، باز هم باید یک شانس به «فال گایز» بدهید تا در جهان رنگارنگ خود شما را مشغول رقابت در مینی‌گیم‌هایی بامزه کند. انتخاب شدن ۵ مینی‌گیم از بین ۲۴ مینی‌گیم در هر دور از تجربه‌ی Fall Guys توسط گیمر باعث می‌شود که بازی تازگی خود را از دست ندهد و بازیکن را در دل رقابت‌ها نگه دارد. البته که وضعیت سرورها برای شروع هر دور از بازی باید بهتر شود، استودیو سازنده باید راهی برای غیرفعال کردن همه‌ی روش‌های تقلب بیابد و مینی‌گیم‌های شانس‌محور هم باید جای خود را به بازی‌های مهارت‌محور بدهند. ولی «فال گایز» یک بازی مستقل پتانسیل‌دار است که اگر پشتیبانی ایده‌آلی دریافت کند، چند ماه بعد می‌تواند به مراتب دوست‌داشتنی‌تر از امروز هم باشد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده