نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۳

استودیوی سازنده Fall Guys به اپیک گیمز پیوست

تیم توسعه‌دهندگان Tonic Games Group سازنده بازی محبوب Fall Guys: Ultimate Knockout برای شرکت مدیاتونیک به زیرمجموعه‌ی اپیک گیمز ملحق می‌شود.

براساس بیانیه‌ی رسمی وبسایت Epic Games، تیم توسعه‌دهندگان تونیک گیمز که مسئولیت ساخت بازی بتل رویال Fall Guys: Ultimate Knockout را برای استودیوی مدیاتونیک و شرکت دیوالور دیجیتال برعهده دارند، توسط اپیک گیمز خریداری شده است. براساس اطلاعات درج شده در متن این بیانیه، طرفداران هیچگونه تغییری را در بازی نخواهند دید و اینکه اپیک گیمز تلاش می‌کند تا با سرمایه‌گذاری در Fall Guys، این تجربه جذاب را برای بازیکنان پلتفرم‌های مختلف فراهم کند. انتظار می‌رود تا تابستان سال جدید، پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | اس و ایکس باکس وان این بازی را دریافت کنند.

دیو بیلی (Dave Bailey) مؤسس و مدیرعامل گروه تونیک گیمز در این رابطه اظهار داشته که:

«ما همواره در گروه Tonic عقیده داشتیم که همه‌ی افراد لایق تجربه بازی‌هایی هستند که احساس می‌کنند انگار برای خود آن‌ها ساخته شده است. حالا و در اپیک، احساس می‌کنیم که در خانه‌ی جدیدی حضور داریم که انگار از ابتدا برای ما ساخته شده است. آن‌ها همیشه از بازی‌هایی که تأثیر مثبتی روی مخاطبان داشته استقبال کرده و به پشتیبانی از سازندگان آن‌ها می‌پردازند و ما برای پیوستن به این تیم بسیار هیجان زده هستیم.»

رقابت فال گای ها در بازی Fall Guys

پاول کرافت (Paul Croft) دیگر بنیانگذار این استودیو و مدیر ارشد بازی‌های تونیک گیمز در ادامه اضافه می‌کند که:

«فراتر از چشم انداز مشترکی که بین تیم‌های ما وجود دارد، ما پتانسیل بالایی را در ترکیب نیروهای خود با اپیک گیمز می‌بینیم. این نیروی بالقوه می‌تواند در ساخت بازی‌های ما به بهترین وجه ممکن و همچنین فراهم شدن فرصت همکاری با دیگر توسعه‌دهندگان برای دستیابی به موفقیت‌های تجاری کاملاً مؤثر واقع شود. در هر حال می‌دانیم که با همکاری یکدیگر به قله‌های بلندتری دست خواهیم یافت.»

تیم سویینی (Tim Sweeney) بنیانگذار و مدیرعامل اپیک گیمز نیز در واکنش به این خبر گفته:

«برای همه واضح است که اپیک گیمز همواره برای فراهم کردن بهترین محیط تعاملی میان کاربران و بازی‌ها مصمم بوده و Tonic Games نیز چنین هدفی را دنبال می‌کند. درحالی که اپیک گیمز برای ساخت این آینده‌ی مجازی تلاش می‌کند، در این راه به استعدادهای خلاقی نیاز خواهیم داشته که به خوبی می‌دانند چطور باید یک تجربه و محتوای قوی و باکیفیت را تولید کرد.»

Fall Guys: Ultimate Knockout

بدون شک این اتفاق در ادامه منجر به همکاری نزدیک فورتنایت با بازی Fall Guys خواهد شد. باتوجه به موفقیت‌های چشمگیر بازی بتل رویال Mediatonic که تنها در پلتفرم پی سی موفق به فروش ۱۱ میلیون نسخه تا دسامبر سال گذشته میلادی شده است، منطقی به نظر می‌رسد که توجه اپیک گیمز به سمت این بازی و سازندگان آن جلب شده باشد.

هنوز اعلام نشده که آیا Fall Guys: Ultimate Knockout همچنان در استیم قابل دسترس خواهد بود یا اینکه به‌عنوان یکی دیگر از عناوین انحصاری Epic Games Store عرضه خواهد شد. بازی Rocket League استودیوی سایونیکس نهیاتاً همین مسیر را در پیش گرفت ولی کاربران فعلی آن در استیم همچنان آپدیت و پشتیبانی بازی را دریافت می‌کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده