// سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸

نمایش باس ها و مراحل کوآپ جذاب It Takes Two در تریلر جدید این بازی

به‌تازگی تریلری از بازی کو-آپ It Takes Two منتشر شده که در آن شاهد نمایش مراحل و با‌س‌های به‌شدت متنوع و بعضا عجیب‌و‌غریب آن هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Hazelight Studios به‌تازگی تریلر تازه‌ای از جدیدترین بازی اکشن-پلتفرمر و کوآپ خود یعنی It Takes Two منتشر کرده است. داستان این بازی حول زوجی به‌ نام‌های کودی و می می‌گردد که زندگی مشترک خیلی رضایت‌بخشی ندارند. این دو پس از اینکه به‌طرز اسرارآمیزی به دو عروسک تبدیل می‌شوند، راهی سفری می‌شوند که در آن درمی‌یابند چه چیزهایی را از دست داده‌اند و سعی می‌کنند تا رابطه‌ی خود را با یکدیگر ترمیم کنند.

نکته‌ی جالبی که در این تریلر روی نمایش آن تاکید می‌شود، کتاب عشقی است به نام دکتر حکیم که صداگذاری آن توسط خود جوزف فارس، کارگردان بازی انجام شده است. علاوه‌بر این، همان‌طور که در تریلر شاهد هستیم، It Takes Two دارای مراحل متنوعی است که هرکدام از آن‌ها به یک جنبه از زندگی این زوج اشاره می‌کند. برای مثال، یک صفحه‌ی شطرنج تبدیل به یک قلعه‌ی اسباب‌بازی می‌شود که در آن می‌توان زمان را کنترل کرد؛ یا مثلا یک گلخانه را می‌بینیم که با شاخه‌های زیادی پوشیده شده است که به کودی تعلق دارد. حتی در جایی شاهد هستیم که یک جاروبرقی انتقام‌جو و عجیب‌و‌غریب به این زوج حمله می‌کنند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

It Takes Two در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی علاوه‌بر کو-آپ آنلاین، از کو-آپ آفلاین و اسپلیت-اسکرین نیز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین بازیکنان می‌توانند با استفاده از قابلیت Friends Pass دوستان خود که به بازی دعوت کنند و کل آن را فقط با یک نسخه‌ی خریداری‌شده‌ تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این تریلر چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده