// سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳

تریلر جدید It Takes Two: نمایش گیم ‌پلی متنوع بازی

تریلر جدیدی از It Takes Two به‌تازگی منتشر شده و در آن جوزف فارس همزمان با ارائه توضیحاتی، گیم‌پلی به‌شدت متنوع بازی را به نمایش می‌گذارد.

جوزف فارس و اعضای استودیوی Hazelight Studios به بازیکنان قول داده‌اند که بازی جدید کوآپ این استودیو یعنی It Takes Two از نظر گیم‌پلی و داستان‌گویی یک پله بالاتر از آثار پیشین آن‌ها قرار گیرد. حال با انتشار تریلر جدید این بازی توسط EA می‌توانیم نگاهی گذرا به گیم‌پلی بازی داشته باشیم. در این ویدیو همچنین جوزف فارس، کارگردان بازی و موسس استودیوی هیزلایت درباره‌ی جنبه‌های مختلف گیم‌پلی توضیحاتی ارائه می‌دهد.

فارس در این مدت همیشه روی تنوع بالای موجود در گیم‌پلی It Takes Two تاکید می‌کرده است و تریلر جدید گیم‌پلی بازی نیز در راستای نمایش همین تنوع گسترده نمایش داده می‌شود. در گیم‌پلی بازی شاهد بخش‌های پلتفرمینگ، صحنه‌های اکشن، انواع‌و‌اقسام مینی‌گیم‌ها و خیلی موارد دیگر هستیم. فارس در این تریلر به بازیکنان قول می‌دهد مکانیک‌ها و ایده‌هایی که در یک بخش از گیم‌پلی بازی به کار رفته‌اند، خیلی به ندرت در بخش‌های دیگر استفاده شده‌اند و اینکه مکانیک‌های جدیدی که بازیکن در طول بازی به آن‌ها برمی‌خورد کاملا با داستان آن بخش از بازی مرتبط هستند. فارس چند مورد از این مکانیک‌های مرتبط با داستان را در تریلر به نمایش می‌گذارد. این تریلر را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

چند روز پیش باخبر شدیم که بازی It Takes Two اصطلاحا گلد شده، به این معنی که کار ساخت آن به اتمام رسیده است. این بازی قرار است در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود و عرضه‌ی آن روی نینتندو سوییچ خیلی بعید به نظر می‌رسد. همچنین جوزف فارس اخیرا گفته بود که مدت زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی حدود ۱۴ الی ۱۵ ساعت است که از مدت زمان بازی پیشین استودیوی هیزلایت یعنی A Way Out تقریبا دوبرابر بیشتر است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی گیم‌پلی It Takes Two چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده