نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴

تأخیر در انتشار حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion

یوبیسافت زمان دسترسی کاربران به حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion در پلتفرم پی سی را با هدف رفع مشکلات فنی ایجاد شده به تعویق انداخت.

توییت جدیدی که ازطریق اکانت رسمی Watch Dogs: Legion منتشر شده، به تأخیر در زمان عرضه حالت آنلاین این بازی در پی سی اشاره دارد. ظاهراً دلیل این تصمیم کرش کردن بازی در زمان استفاده از این حالت در برخی از کارت گرافیک‌ها بوده و قرار است از این فرصت برای رفع این مشکل استفاده شود. در متن این پیام نوشته شده که تیم توسعه‌دهندگان بازی در تلاش هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن این مسئله را حل کنند و اینکه حالت آنلاین بازی تا زمان رفع کامل این مشکل منتشر نخواهد شد.

براساس توضیحات یوبیسافت، برخی از حالت‌های آنلاین در کنسول‌های بازی نیز با تأخیر عرضه می‌شوند؛ اما اکثر این بخش‌ها در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) در دسترس قرار خواهند گرفت. این موضوع به‌طور ویژه به حالت Tactical OP مربوط می‌شود که کرش کردن‌ها در آن گزارش شده است. این حالت بعد از این تأخیر دو هفته‌ای در تاریخ ۲۳ مارس در دسترس قرار خواهد گرفت.

از دیگر محدودیت‌هایی که تا زمان رفع کامل مشکلات بازی وجود دارد، باید به گفتگوی متنی درون بازی در نسخه پلی استیشن بازی اشاره کرد که این مورد نیز بعد از اصلاحات در تاریخ ۲۳ مارس قابل استفاده خواهد بود.

هک کردن تجهیزات در بازی واچ داگز لیجن

در جریان بخش آنلاین، بازیکنان می‌توانند مراحل کوآپ (تا سقف چهار بازیکن) Tactical Ops یا حالت PvP بازی را تا سقف هشت بازیکن تجربه کنند. در حالت PvP بازیکنان در نقشه تعیین شده به‌واسطه‌ی Invasion و Spiderbotها با یکدیگر مبارزه می‌کنند. ضمن اینکه همانند نسخه اول، بازیکنان می‌توانند وارد جهان سایر بازیکنان شده و دستگاه‌های آن‌ها را هک و اطلاعات‌شان را بدزدند.

یوبیسافت یک ماه پیش اعلام کرد که حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion که ابتدا در نوامبر سال ۲۰۲۰ با تأخیر مواجه شد، از ماه مارس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه این بخش ازطریق یک آپدیت رایگان برای کاربران پی سی و کنسول‌های بازی عرضه می‌شود.

بازی Watch Dogs: Legion توانست از زومجی نمره بسیار خوب ۸.۵ را دریافت کند. این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های سونی، مایکروسافت، پی سی و گوگل استیدیا قابل دریافت است. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده