// پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۹

حالت چندنفره Watch Dogs Legion تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد

شرکت یوبیسافت اعلام کرده به خاطر مشکلات فنی پیش آمده برای Watch Dogs Legion ابتدا آن‌ها را کامل رفع خواهد کرد و سپس بخش چندنفره را عرضه می‌کند.

در ابتدا قرار بود بخش آنلاین بازی Watch Dogs Legion که با نام Watch Dogs Online شناخته می‌شود، در تاریخ ۱۳ آذر ماه (سه دسامبر) در اختیار کاربران قرار بگیرد. این در حالی است که کاربران باید تا ۲۰۲۱ برای تجربه Watch Dogs Online منتظر بمانند.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر واچ داگز لیجن، در جریان بیانیه اخیر خود اعلام کرده که ابتدا قصد دارد تا تمامی مشکلات بازی، نظیر باگ پیش آمده در اعمال پیشرفت بازیکنان نسخه ایکس باکس سری ایکس | اس را رفع کند و سپس به‌سراغ عرضه حالت آنلاین برود. یوبیسافت در بیانیه خود اعلام کرده «به‌عنوان بخشی از تعهد خود به رفع تمامی مشکلات حالت تک‌نفره، این تأخیر به ما اجازه می‌دهد تا روی آن‌ها تمرکز و رفع‌شان کنیم. همچنین به ما فرصت می‌دهد تا حالت آنلاین را بیش‌ازپیش مورد آزمایش قرار دهیم و از تجربه‌ی روان و بی‌نقص آن در زمان عرضه مطمئن شویم.»

ازاین‌رو کاربران بازی Watch Dogs Legion روی تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند منتظر آپدیت 2.20 بازی باشند که به‌زودی عرضه می‌شود. این به‌روزرسانی مشکلات و باگ‌های مختلف بازی را رفع خواهد کرد. همچنین گزینه ذخیره بازی به‌صورت دستی هم به نسخه پی سی اضافه می‌شود. 

بااین‌تفاسیر، تأخیر اعمال شده را می‌توان مورد مناسبی برای واچ داگز لیجن دانست و امیدواریم یوبیسافت بتواند تمامی مشکلات این نسخه را تا قبل از عرضه رسمی حالت آنلاین، رفع کند. همچنین به‌واسطه‌ی واچ داگز آنلاین، تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را در اختیار کاربران بگذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده