نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰

تیزر گیم پلی بازی ترسناک Quantum Error؛ پخش تریلر اصلی در آینده ای نزدیک

توسعه‌دهندگان بازی ترسناک کوانتوم ارور قبل از نمایش جدید این بازی در رویداد آنلاین Future Games Showcase تیزر گیم‌پلی جدیدی را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشتند.

یکی از اولین بازی‌هایی که برای کنسول‌های نسل جدید معرفی شد، Quantum Error بود. توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی TeamKill Media در ابتدا برنامه داشتند تا این بازی را همزمان با پلی استیشن 5 به بازار عرضه کنند اما مسائل پیش‌بینی نشده‌ای که براثر بحران کرونا و سایر عوامل دیگر به وجود آمد، موجب شد تا این هدف محقق نشود. از آن زمان به این سمت، اخباری مانند تأیید عرضه نسخه ایکس باکس این بازی و تریلرهای متعددی از گیم‌پلی این بازی ترسناک، علاقه‌مندان را منتظر نگه داشته است. حالا به نظر می‌رسد که با انتشار تیزر جدید گیم‌پلی بازی در آستانه حضور کوانتوم ارور در رویداد Future Games Showcase فصل بهار، احتمالاً نباید خیلی منتظر دسترسی به این بازی مورد انتظار باشیم.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

باتوجه به اینکه استودیوی تیم کیل مدیا قصد دارد حضور پررنگ‌تری در Future Games Spring Showcase داشته باشد، تیزر امروز بسیار خلاصه‌وار و تنها با هدف آماده‌سازی هواداران برای نمایش بزرگ این بازی آماده شده است. چیز زیادی در این ویدیو دست گیر طرفداران نمی‌شود، جز اینکه می‌توان یک دید اولیه از برخی از موجودات جهش یافته دنیای بازی مانند عنکبوت‌ها و دیگر هیولاهای انسان نما به‌دست آورد.

درحال حاضر تاریخ انتشار مشخصی برای Quantum Error تعیین نشده است. هرچند حساب کاربری Quantum Error در توییتر پیش از این به احتمال عرضه بازی در سال ۲۰۲۱ اشاره کرده بود. اما می‌دانیم که این بازی برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین پی سی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی باید تا تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) و برگزاری رویداد Future Games Spring Showcase منتشر باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده