// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Quantum Error احتمالا در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

حساب کاربری توییتر بازی Quantum Error در جواب به یکی از کاربران اعلام کرده که این بازی احتمالا در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

یکی از اولین بازی‌هایی که برای پلی استیشن 5 معرفی شد، بازی Quantum Error بود. Quantum Error قصد دارد یک تجربه ترسناک و اکشن علمی تخیلی را در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال به‌نظر نمی‌رسد که Quantum Error را بتوان یک بازی روز عرضه برای پلی‌استیشن 5 دانست. 

در گذشته استودیو تیم‌کیل گیمز (TeamKill Games)، سازنده کوانتوم ارور، در گذشته اعلام کرده بود که از روز عرضه بودن این بازی برای PS5 مطمئن نیستند و طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد باید در سال آینده منتظر این بازی باشیم. در توییتر، یکی از کاربران پرسیده بود که آیا بازی در روز عرضه پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود یا خیر که در جواب به این توییت، حساب کاربری Quantum Error اعلام کرده که بازی احتمالا در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

البته آن‌ها گفته‌اند که هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این بازی درنظر گرفته نشده است. دراین‌میان اشاره کنم که استودیو تیم‌کیل گیمز مدتی پیش هم گفته بود که تلاش می‌کنند تا بازی را در ماه‌های اولیه عرضه پلی‌استیشن 5 عرضه کنند. ازاین‌رو انتظار می‌رود در نیمه اول ۲۰۲۱، شاهد عرضه بازی Quantum Error باشیم. بازی Quantum Error برای عرضه روی پلی‌استیشن 5 و پلی استیشن 4 برنامه‌ریزی شده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

صحبت تیم سازنده Quantum Error در مورد تاریخ عرضه بازی


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده