// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰

تریلر گیم ‌پلی بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2؛ اعلام تاریخ انتشار

سازندگان Sniper Ghost Warrior Contracts 2 اولین تریلر از گیم‌پلی بازی را منتشر کرده و تاریخ انتشار آن را اعلام کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی CI Games اعلام کرده که بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین تریلری از گیم‌پلی بازی منتشر شده که در آن یک قاتل اسنایپر قراردادی را به نام Raven می‌بینیم که اهداف مختلف را به اشکال متفاوت به قتل می‌رساند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکنان در Sniper Ghost Warrior Contracts 2 می‌توانند با سلاح اسنایپر خود از فواصل بسیار دور و بیش از ۱۰۰۰ متر به اهداف شلیک کنند. بااین‌حال، بازی دست گیمر را در انتخاب روش‌های کشتن باز گذاشته و آن‌ها می‌توانند به‌صورت مخفی‌کاری عمل کرده و دشمنان را از فاصله‌ی نزدیک به قتل برسانند. البته این نکته را نیز باید درنظر داشت که بسیاری از اهداف در این بازی در فواصل بسیار دور قرار دارند و بازیکنان برای اسنایپ کردن آن‌ها با چالش‌هایی روبه‌رو خواهند شد. از طرفی سازندگان موتور به کار رفته در ساخت این نسخه از بازی را بهبود داده و حالا برای مثال کیفیت بافت و انیمیشن هدشات شدن سر اهداف بهتر شده است.

در Sniper Ghost Warrior Contracts 2 پنج نقشه‌ی سندباکس‌گونه و ۲۰ مأموریت درکنار مراحل فرعی وجود دارند. بازیکنان همچنین می‌توانند دوباره به برخی مکان‌های خاص بازگردند و برای به‌دست آوردن جوایز بیشتر مأموریت‌ها را به روش‌های متفاوتی به پایان برسانند. درنهایت نیز کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، به‌عنوان پاداش پک اسکین و اسلحه دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده