نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۴

اولین تریلر و تصاویر بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 منتشر شد

استودیوی CI Games اولین تیزر Sniper Ghost Warrior Contracts 2 را به همراه چند اسکرین‌شات از محیط بازی منتشر کرده که یک شلیک دقیق از فاصله ۱۵۰۶ متری را به تصویر می‌کشد. یک روش هوشمندانه برای معرفی مهم‌ترین ویژگی بازی.

توسعه‌دهندگان استودیوی CI Games، با انتشار بازی Sniper Ghost Warrior Contracts تغییرات قابل توجهی را ساختار این مجموعه ایجاد کردند. سازندگان این بازی با تلاش برای حذف گیم‌پلی خطی و داستان محور این سری و ارائه‌ی یک تجربه جهان باز و سند باکس در نقشه‌ها و لوکیشن‌های مختلف، به بازیکنان اجازه دادند تا اهداف خود را به روش مورد نظر خود شکار کنند.

تیراندازی از فواصل بسیار دور در بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

حالا و با Sniper Ghost Warrior Contracts 2، ایم توسعه‌دهندگان CI ایده‌ی مشابهی را دنبال کرده و اینبار نقشه‌های بزرگتر و تجربه تیراندازی از فواصل به مراتب طولانی‌تر را به بازیکن ارائه می‌کنند. بازیکنان در این بازی، تیراندازی در رنج ۱۰۰۰ به بالا را تجربه خواهند کرد. این قابلیت درکنار ارتقاء جلوه‌های بصری و سایر عناصر مربوط‌به تیراندازی واقعگرایانه، یکی از ویژگی‌های کلیدی Contracts 2 محسوب می‌شود. علاه بر این، چند سلاح جدید و بسیار دقیق نیز به مجموعه بازی اضافه شده که امکان تیراندازی از فاصله‌های خیلی دور را فراهم می‌کند.

دانلود تریلر Sniper Ghost Warrior Contracts 2 از آپارات

مارک تیمینسکی (Marek Tyminski) مدیرعامل استودیوی CI Games در توضیحات خود در ارتباط با این بازی می‌گوید:

«جامعه بازیکنان The Sniper از تغییراتی که در بازی Contracts ایجاد کردیم کاملاً رضایت داشتند اما براساس پیشنهاد‌ها و انتقاداتی که به‌دست ما رسیده، تصمیم گرفتیم تا در قسمت جدید این مجموعه، تیراندازی از فواصل بسیار دور را مورد توجه قرار دهیم.»

«امیدواریم در ادامه برای ارائه‌ی بهترین گیم‌پلی تک تیراندازی در میان بازی‌های موجود موفق عمل کرده و قدم‌های بزرگی در زمینه ارائه‌ی یک تجربه مدرن، واقعگرایانه و لذت بخش را برداشته باشیم. تیم توسعه‌دهندگان استودیوی CI برای معرفی کمپین تیراندازی از فواصل بالا در Contracts 2 بسیار هیجان زده است.»

اسکوپ دوربین سلاح‌های بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

براساس اظهارات سازندگان Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در یک نشست خبری، این بازی زمستان امسال در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. البته تیزری که بالاتر مشاهده می‌کنید، هیچ اطلاعاتی درباره زمان انتشار بازی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. البته حالا می‌دانیم این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. تاکنون انتشار نسخه ایکس‌باکس سری ایکس آن نیز برای نسل جدید تأیید شده است.

درگیری های شهری در بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2

قسمت اول مجموعه Contracts، بازخورد مثبتی را از سوی رسانه‌های مختلف دریافت کرد. بسیاری از منتقدان عقیده داشتند که این بازی با به کار گیری مکانیزم‌های گیم‌پلی مدرن و بهبود یافته‌ی خود، بار دیگر این مجموعه را زنده کرده و در کانون توجهات قرار داد. قسمت جدید این سری نیز قرار است با برطرف کردن مشکلات نسخه قبلی خود، تجربه کامل‌تر و واقعگرایانه‌تری را برای طرفداران اسنایپینگ ارائه کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده