// پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳

پشتیبانی Resident Evil Village از ویژگی کارت های گرافیک AMD

به‌تازگی ویدیویی منتشر شده و در جریان آن شاهد نمایش ویژگی‌های کارت‌های‌ گرافیک‌ AMD برای Resident Evil Village هستیم.

بازی Resident Evil Village را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار گیمرها دانست و ازطرفی، مشخص شده که بازی روی پی سی از ری تریسینگ و ویژگی‌های کارت گرافیک‌های انویدیا پشتیبانی می‌کند. حال این سؤال پیش می‌آید که آیا دارندگان کارت گرافیک‌های AMD هم از مزیت‌های این دسته از کارت‌ها در بازی رزیدنت ایول ویلیج برخوردار خواهند شد؟

حساب کاربری توییتر Radeon RX با انتشار یک ویدیو کوتاه اعلام کرده که نسخه پی سی بازی Resident Evil Village از ویژگی‌هایی نظیر FidelityFX و ری تریسینگ کارت گرافیک‌های AMD پشتیبانی می‌کند. FidelityFX شامل مواردی نظیر سایه‌زنی متغییر، انسداد محیط، بازتاب فضای صفحه و راه‌حل‌های نمونه‌برداری می‌شود. تمامی این موارد باعث می‌شود تا بازی از نظر نمایش جزئیات محیط، تجربه‌ی بهتری را در اختیار مخاطب قرار دهد.

بااین‌تفاسیر هم‌اکنون یک دمو از بازی Resident Evil 8: Village به نام میدن به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفته است و کاربران کامپیوتر و سایر پلتفرم‌های بازی هم باید تا فصل بهار و عرضه یک دمو دیگر منتظر بمانند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه برای پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده