// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰

تریلر نسخه کنسولی Rust؛ برگزاری بتای محدود در آینده ای نزدیک

استودیوی Double Eleven به‌تازگی تریلری از نسخه‌های کنسولی بازی Rust منتشر کرده و از برگزاری یک بتای محدود برای این نسخه‌ها خبر داده است.

استودیوی Double Eleven، سازنده‌ی Rust به‌تازگی تریلری از نسخه‌ی کنسولی این بازی منتشر کرده است. آن‌ها برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ از عرضه‌ی Rust برای پلتفرمی غیر از پی سی خبر داده بودند. سازندگان از زمان معرفی نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تا به امروز اطلاعات کمی را با طرفداران به اشتراک گذاشته بودند. حال پس از اینکه در ماه ژانویه خبر رسید نسخه‌ی کنسولی Rust در ESRB درجه‌بندی سنی شده‌ است، انتشار تریلر اخیر اولین رونمایی رسمی از این نسخه‌ها پس از مدت‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

همزمان با انتشار این تریلر، یک حساب توییتری در این شبکه‌ی اجتماعی راه‌اندازی شده که به‌طور کامل به انتشار اخبار نسخه‌ی کنسولی Rust اختصاص یافته است. در این حساب اشاره شده که استودیوی دابل ایلون قصد دارد یک بتای محدود برای نسخه‌های کنسولی برگزار کند که قرار است از تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) شروع شود. دلیل برگزاری بتای محدود نیز آزمایش روی موارد فنی مانند پایداری سرورهای بازی عنوان شده است. اگر دوست دارید در بتای محدود نسخه‌های کنسولی Rust شرکت کنید، می‌توانید از این لینک اقدام به ثبت‌نام کنید.

سازندگان هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه‌های کنسولی Rust اعلام نکرده‌اند و فقط می‌دانیم که این بازی در سال ۲۰۲۱ راهی کنسول‌های نسل هشتمی خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده