نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

بازی Rust سال آینده به پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهد آمد

بازی Rust، یکی از بازی‌های نسبتا بی‌رحمانه در سبک بقا، سال آینده به کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد آمد.

طبق آخرین اخبار بازی، استودیو Facepunch و شرکت Double Eleven اعلام کردند که بازی سبک بقای Rust در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه خواهد شد. 

برای آشنایی بیشتر با بازی Rust لازم به یادآوری است که بازیکن در این بازی در جزیره‌ای پسا آخرالزمانی به هوش می‌آید و وسیله‌ای به جز یک سنگ و مشعل با خود به همراه ندارد. هدف بازیکن در این بازی این است که چگونه می‌تواند با غلبه بر گرسنگی و تشنگی، در بازی زنده بماند.

عناصر مختلفی نیز در بازی Rust تاثیر گذارند، بنابراین مخاطب باید به فکر تولید لباس یا یک کابین در جنگل به‌عنوان سرپناه خود باشد. همچنین بازیکن در این بازی با انواع حیوانات مانند خرس و گرگ و همچنین مسائل دیگری مانند مسمومیت درگیر خواهد شد.

بااین‌حال جدی‌ترین تهدیدی که بازیکنان را در خطر می‌اندازد، بازیکنان دیگر هستنند. بازیکنانی که هرکدام برای بقای خود در دنیای وحشی بازی در تلاشند و رحم به هر کسی که سر راه آن‌ها قرار گیرد ندارند. بازی Rust به معنای واقعی یک بازی بقا است که در آن بازیکنان دربرابر همدیگر برای زنده ماندن در محیط بازی در رقابت هستند؛ رقابتی که شامل نبرد، یورش و غارت‌های گوناگونی خواهد بود؛ بنابراین، ایجاد گروه‌های مختلف دوستی در بازی بسیار کارآمد خواهد بود. البته در پایان، اینکه بازی چگونه پیش رود کاملا بر عهده‌ی مخاطب خواهد بود؛چه بخواهد دوست پیدا کند یا چه یک قاتل بیرحم باشد، در بازی محدودیتی در این مورد وجود نخواهد داشت. 

بازی Rust در سال ۲۰۱۳ برای اولین‌بار به‌صورت دسترسی زودهنگام در استیم عرضه شد و توانست با ۸ میلیون بازیکن نام خود را به‌عنوان یکی از بازی‌های محبوب این فروشگاه ثبت کند. 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در پایان مطلب مشاهده کنید. 

نظر شما راجع به بازی Rust چیست؟ آیا به ایده‌ی بقا در یک جزیره‌ی پسا آخرالزمانی علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده