نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۳

تولید یک بازی رومیزی از اسکایریم

شرکت Modiphius بازی رومیزی اسکایریم را برای جذب سرمایه جمعی ثبت کرده است. این بازی در دنیای The Elder Scrolls V: Skyrim جریان دارد. 

اسکایریم نسخه‌ی پنجم از مجموعه بازی‌های The Elder Scrolls است که تجربه‌ی یک بازی جهان‌باز و RPG را در دنیای افسانه‌ای خود برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد. بتسدا در سال ۲۰۱۱ این اثر را برای اکثر پلتفرم‌ها عرضه کرد اما بازی The Elder Scrolls V: Skyrim باتوجه‌به ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش و امکان تجربه ماد‌های مختلف توانسته است طی دهه گذشته مخاطبان خود را به‌خوبی حفظ کند. شرکت Modiphius Entertainment اعلام کرده است که قصد دارد یک نسخه‌ی رومیزی از این بازی به نام The Elder Scrolls V: Skyrim - The Board Game تولید کند ولی برای این کار نیاز به سرمایه‌گذاری جمعی دارد.

Modiphius در سایت سرمایه‌گذاری جمعی GameFound این بازی را ثبت کرده و آن را «یک بازی رومیزی خارق‌العاده در سبک همکاری» نامیده و گفته است می‌توان آن را به‌صورت تک تا ۴ نفره تجربه کرد. احتمالا بازی رومیزی شامل یکی از مراحل بازی ویدئویی اسکایریم باشد و شاهد حضور اژدها و سایر موجودات هم باشیم. این بازی رومیزی در دنیای اسکایریم جریان خواهد داشت.

یکی دیگر از بازی‌های رومیزی‌ای که در دنیای الدر اسکرولز جریان دارد بازی The Elder Scrolls: Call To Arms در سبک ماجراجویی است که توسط شرکت Modiphius ساخته شده است. بازی رومیزی اسکایریم قرار است تجربه‌ای گسترده‌تر از Call To Arms را به مخاطبان ارائه کند. طبق گفته‌های Modiphius احتمال دارد بتوان از بعضی از فیگورهای Call To Arms در بازی رومیزی اسکایریم هم استفاده کرد.

در حال‌حاضر جزئیات بیشتری از این پروژه دردسترس نیست ولی Modiphius اعلام کرده است که مراحل طراحی بازی اسکایریم به‌ پایان رسیده و قرار است پیش‌نمایشی از بازی حین کمپین ساخت، به‌کمک Tabletop Simulator به نمایش گذاشته شود. این پیش‌نمایش به مخاطبان اجازه می‌دهد تا با جزئیات بازی آشنا شوند. همچنین بازی رومیزی اسکایرایم قرار است بعد از کمپین به‌عرضه برسد؛ در نتیجه کسانی که در مرحله ساخت از بازی حمایت نکرده‌اند می‌توانند هنگام عرضه آن‌ را خریداری کنند.

Modiphius Entertainment در حال‌حاضر روی پروژه‌های متعددی کار می‌کند و در گذشته بازی‌های رومیزی زیادی بر اساس بازی‌های ویدئویی مثل Fallout, Vampire: The Masquerade, Dishonored و Kung Fu Panda ساخته است.

نظر شما درباره‌ی بازی رومیزی اسکایریم چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع GAMESPOT
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده