// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵

بازی رومیزی The Elder Scrolls: Call to Arms رسما معرفی شد

کمپانی بتسدا رسما بازی رومیزی The Elder Scrolls: Call to Arms را که اولین بازی رومیزی از دنیای فانتزی The Elder Scrolls است رونمایی کرد.

اگر شما نیز جزو علاقه‌مندان به سری بازی‌های The Elder Scrolls هستید، شاید لازم باشد برای دیدن ادامه‌ی بازی The Elder Scrolls V: Skyrim چند سال دیگر هم صبر کنید، اما اگر جزو آن دسته هستید که کوچک‌ترین سرگرمی مربوط به این دنیای فانتزی را نیز دوست دارید و برای‌تان مهم نیست که حتما بازی دیجیتالی انجام دهید، باید بدانید که بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا از اولین بازی رومیزی با حال و هوای The Elder Scrolls با نام بازی The Elder Scrolls: Call to Arms رسما رونمایی کرده است.

این بازی که توسط شرکت Modiphius Entertainment ساخته شده، از همان مکانیزم‌ها و روندی که کمپانی در ساخت بازی Fallout: Wasteland Warfare در سال ۲۰۱۸ به‌کار برد، بهره می‌برد. در این بازی مینیاتوری، شما می‌توانید در هر دو حالت تکی و تیمی بازی کنید، قدرت‌ها و منابع موسوم به Magicka خود را مدیریت کنید و با کنترل مناسب نیروها و دژهای نظامی خود، استراتژی مناسبی برای پیروزی در نبردها و در نهایت بازی، اتخاذ کنید.

The Elder Scrolls: Call to Arms

طرفدارانی که بی‌صبرانه منتظر انتشار بازی هستند، تا آن زمان می‌توانند اکشن فیگور کوچکی را که از شخصیت Dragonborn مجموعه The Elder Scrolls ساخته شده، سفارش دهند که می‌توانید تصویر آن را در بالا مشاهده کنید. شخصیت Mr. Dovahkiin که به قیمت ۱۹.۹۹ دلار قابل خرید است، تنها شخصیتی از این دنیای فانتزی نیست که شرکت Modiphius Entertainment برای سفارش تدارک دیده است. شخصیت‌هایی از دنیای این بازی که می‌توان سفارش داد به شرح زیر هستند:

  • شخصیت Hadvar
  • شخصیت Ralof
  • شخصیت Yrsarald Thrice-Pierced
  • شخصیت Marcurio
  • شخصیت Mjoll the Lioness
  • شخصیت Ulfric Stormcloak
  • شخصیت Galmar Stone-Fist
  • شخصیت General Tullius
  • شخصیت Lydia

شرکت سازنده گفته که به‌زودی یک ست تک‌نفره از شخصیت Dragonborn را به بازار عرضه خواهد کرد و پس از آن نیز به‌مرور شاهد عرضه‌ی نژادهای دیگر بازی و سایر شخصیت‌ها خواهیم بود. این موارد شامل شخصیت‌هایی هستند که در بازی‌های The Elder Scrolls V: Skyrim ،The Elder Scrolls IV: Oblivion ،The Elder Scrolls Online و سایر بازی‌های سری حضور داشته‌اند. بازی رومیزی The Elder Scrolls: Call to Arms قرار است در کریسمس سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار شود؛ اگرچه هنوز تاریخ دقیق انتشار آن توسط کمپانی Bethesda اعلام نشده است. کسانی نیز که می‌خواهند تا زمان انتشار این بازی و همچنین نسخه‌ی بعدی سری، بی‌کار نباشند، می‌توانند بازی The Elder Scrolls: Blades را که در حال حاضر برای اندروید و iOS منتشر شده، تجربه کنند.

نظرات خود را در رابطه با این بازی رومیزی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده