نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۴

تاریخ انتشار بازی Subnautica: Below Zero

استودیوی آنون ورلد اینترتینمنت با انتشار تریلر کوتاهی از زمان انتشار بازی Subnautica: Below Zero پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوی آنون ورلد اینترتینمنت از خروج بازی Subnautica: Below Zero از فاز Early Access در تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۰ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) خبر داده است. شرکت باندای نامکو وظیفه‌ی انتشار نسخه‌ی کامل بازی مورد بحث را برعهده دارد که برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر (در بستر اپیک گیمز و استیم) عرضه می‌شود. تریلری نیز برای نمایش زمان انتشار دنباله‌ی Subnautica به اشتراک گذاشته شده که ظاهراً پُر از اسپویل است.

بازی Subnautica: Below Zero دنباله‌ی داستان نسخه‌ی اول را روایت می‌کند و بازیکنان را باری دیگر به سیاره‌ی 4546B باز می‌گرداند. درحالی‌که بقا همچنان هدف اصلی بازی است، بازیکنان باید با زیست بوم‌های پوشیده از یخ و موجودات متخاصم نیز دست‌وپنجه نرم کنند. بازیکنان با آزادسازی ابزارهای بیشتر و ساخت یک محل سکونت اطلاعات بیشتری از این سیاره به دست می‌آورند و پرده از اسرار آن برمی‌دارند. بازی Subnautica اثری جهان‌باز اکشن-ماجراجویی بود که در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد.

درحال‌حاضر می‌توان بازی Subnautica: Below Zero را به‌شکل دسترسی زودهنگام در کامپیوتر (از طریق فروشگاه اپیک گیمز و استیم) تجربه کرد؛ اثری که تابه‌حال نقدهای مثبت بسیاری را کسب کرده است. کسانی که نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی را تهیه کنند، نسخه‌ی اول آن را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی Subnautica: Below Zero را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده