نویسنده: شعیب شاهدی
// پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

صحبت‌های سازنده It Takes Two در مورد تنوع بالای بازی

جوزف فارس، کارگردان بازی It Takes Two، گفته است به هر کسی که از این بازی خسته شود ۱۰۰۰ دلار پول می‌دهد.

جوزف فارس، سازنده‌ی بازی It Takes Two، در مصاحبه‌ای که با Game Informer داشته در ادعایی جسورانه گفته است که این بازی تا حدی سرگرم‌کننده است که عملا نمی‌توانید از آن خسته شوید. همچنین فارس اخیرا در تویتر خود اعلام کرده است که مراحل ساخت بازی It Takes Two به‌پایان رسیده است.

جوزف فارس دراینباره گفته است: «می‌توانم درباره‌ی یک موضوع به شما تضمین بدهم، غیرممکن است بتوان از بازی It Takes Two خسته شد.» فارس صحبت‌های خود را اینگونه ادامه داده است: «تاجایی‌که به هرکس که بگوید از این بازی خسته شده ‌است و دیگر غافلگیر کننده نیست، می‌توانم ۱۰۰۰ دلار پول بدهم. این جمله را در سرتیتر بنویسید. ۱۰۰۰ دلار واقعی! قول می‌دهم. به هرکس که از بازی خسته شود این پول را خواهم داد ولی باید صادقانه نظر بدهند.»

فارس سابقه‌ی قابل‌توجهی در زمینه صحبت‌های از این دست دارد. برای مثال در مراسم Game Awards سال ۲۰۱۷ به مراسم اسکار توهین کرده بود و حتی بعد از Game Awards هم گفته بود که تحت تاثیر چیزی این صحبت را انجام نداده است. 

بازی It Takes Two جدیدترین اثر استدیوی Hazelight است. جوزف فارس همچنین با بازی‌های Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out شناخته می‌شود. بازی It Takes Two قرار است با همکاری Hazelight و تیم انتشار بازی‌ّهای مستقل EA Originals برای بیشتر کنسول‌ها عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های جوزف فارس درمورد بازی It Takes Two چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع VG 24 7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده